18
آبان

انواع مدل کابینت های گلاس

انواع مدل های کابینت های گلاس

کابینت های گلاس یکی از جدیدترین مدل های کابینت است. کابینت های گلاس براق و صاف و صیقلی است و از این رو نمای زیبایی به آشپزخانه می دهد. به علاوه این کابینت ها از آن جایی که براق می باشند, خود می توانند منبعی از نور به شمار روند. از طرح های جدید و کاربردی کابینت های گلاس می توان به نمونه های سفید آن اشاره کرد.

این کابینت ها از جنس کابینت های ام دی اف می باشند, با این تفاوت که سطح آن ها با روکش پلاستیکی و براق و شیشه ایی مانند پوشانده شده است. از آن جایی که این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود, کابینت از جنس هایگلاس را می توان در طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی نمود. با توجه به دکوراسیون آشپزخانه می توان از این کابینت ها استفاده نمود.

مدل کابینت سفید و مشکی ام دی اف:

از طرح های جدید و کاربردی این کابینت ها می توان به نمونه های سفید آن اشاره کرد. این کابینت ها به خصوص برای آشپزخانه هایی که نور کمتری دارد, مناسب تر بوده و موجب روشنایی آشپزخانه می شود. استفاده کردن از رنگ سفید در یک فضا باعث می شود هم محیط بزرگتر به نظر برسد و روشنایی بیشتری داشته باشد. بنابراین برای فضاهای کوچک و کم نور انتخاب ایده آلی است. سفید خالص اگر با نورهای مصنوعی نورپردازی شود سرد به نظر می رسد ولی اگر با نور طبیعی نورپردازی شده باشد گرم و جذاب می باشد. ما در بارمان با استفاده از همکارانی متخصص، مجرب و متعهد و همگام با طرح های روز دنیا، متناسب با سلایق مختلف مشتریان آمادگی ارائه خدمات مختلف از مشاوره تا طراحی و اجرا را داریم. برای آشنایی بیشتر با طرح ها و نمونه های مختلف کابینت علاوه بر طرح های اشاره شده در این نوشتار می توانید به قسمت پروژه های سایت مراجعه نمایید.

 

تصاویر زیر نمونه هایی از کابینت های گلاس را نشان می دهد.

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس