عکس کابینت
18
آبان

ایده های طراحی کابینت

رنگ در طراحی کابینت

در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه بهتر است همواره از دو رنگ مکمل استفاده کنید تا بتوانید دکوراسیون متفاوت و شیکی را در درون فضای آشپزخانه خود بوجود آورید. رنگ‌های مکمل جفت رنگ‌هایی هستند که در چرخه رنگ روبروی هم قرار گرفته و متضاد هم هستند. طبق فرضیه رنگ‌ها، دو رنگ زمانی مکمل یکدیگر شناخته می‌شوند که از ترکیب آنها، رنگی خنثی (مانند خاکستری، سفید یا سیاه) پدید آید.

در چرخه رنگ  RGBرنگ‌های اصلی و فرعی بدین صورت مکمل هم هستند:

  • سرخو آبی دریایی (سایان)

  • سبزو سرخابی (ماژنتا)

  • آبی و زرد

بسیاری از هنرمندان هنوز برای یافتن رنگ‌های مکمل طراحی کابینت از چرخه قدیمی رنگ‌های گوته بهره می‌گیرند:

  • سرخو سبز

  • آبیو نارنجی

  • زرد و بنفش

طراحی کابینت

بهتر است برای طراحی کابینت آشپزخانه های کوچک و فاقد نور از ترکیبی از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید. استفاده از رنگ های قرمز و آبی کاربونی و هر گونه رنگ بسیار تند و زننده برای طراحی به زودی دل شما را می زند و ممکن است دیگر در فضای آشپزخانه تان احساس راحتی و آرامش نکنید.

طراحی کابینت

اندازه و مدل در طراحی

در طراحی کابینت آشپزخانه های باریک کابینت های یکطرفه فضای حرکت را بازتر می کند. این نوع طراحی متناسب با آشپزخانه‌های با فضای کوچک و با متراژ پایین است. مدل کابینت یک طرفه می تواند هزینه طراحی کابینت آشپزخانه را کاهش دهد.

طراحی کابینت

 بهترین جا برای وسایل تمیز کاری از جاروبرقی و مواد شوینده و تی و دستمال و … در آشپزخانه است در صورتی که مهم است که این وسایل در کابینتی جداگانه قرار داده شوند. طراحی کابینت بلند کمد شکل که با اکسسوری های مناسب طبقه بندی شده راه حل خوبی برای نظم دهی آشپزخانه  است.

طراحی کابینت

ما در کابینت بارمان با رعایت اصول طراحی و متناسب با سلیقه شما، آشپزخانه شمار را با سبکی مدرن اما ساده و کاربردی در کمترین زمان طراحی می نماییم. با بارمان همراه و به روز باشید.