سفارش و قیمت کابینت آشپزخانه مدرن در تهران
02
مهر

اطلاعاتی در مورد کابینت مدرن آشپزخانه

امروزه کابینت مدرن آشپزخانه از لحاظ قیمت جزو کابینت های مقرون به صرفه به حساب می آید و افراد بسیار زیادی از این مدل کابینت استقبال می کنند. این کابینت دارای مدل های گوناگونی از متریال های مختلف و در رنگ های متفاوت می باشد. ما در ادامه این مقاله می خواهیم انواع کابینت مدرن آشپزخانه را مانند کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف)، کابینت دو رنگ، کابینت فوق برجسته (فرامید) و کابینت های گلاس را بررسی کنیم. همچنین می خواهیم بگوییم که چرا از لحاظ قیمت نسبت به کابینت های دیگر مخصوصا کابینت سبک کلاسیک مقرون به صرفه تر است.

کابینت مدرن آشپزخانه چیست؟

معنای لغوی کابینت قفسه بندی می باشد که در اصل، ریشه آن فرانسوی است.

مردم کشورمان در زمان قدیم از گنجه استفاده می کردند. اما به مرور زمان و با شروع قرن بیستم آن ها نیز از کابینت های امروزی استفاده کردند. کابینت مدرن آشپزخانه به دلایل زیادی توانسته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. یکی از دلیل های اصلیِ داشتن این همه طرفدار، تنوع زیاد در رنگ و قیمت پایین تر کابینت مدرن آشپزخانه نسبت به سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک می باشد.

 

تولید کننده کابینت آشپزخانه مدرن

انواع مختلف کابینت مدرن آشپزخانه

کابینت مدرن آشپزخانه در چهار دسته مختلف وجود دارد. هرکدام از این سبک ها مشخصات و ویژگی های خاصی را دارند. چهار سبک کابینت مدرن آشپزخانه شامل کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف)، کابینت فوق برجسته (فرامید)، کابینت های گلاس و کابینت مدرن دو رنگ می باشد. در ادامه مطلب هر کدام از آن ها را به طور جدا بررسی می کنیم.

ویژگی کابینت مدرن های گلاس (کابینت مدرن های گلس)

یکی از انواع کابینت مدرن آشپزخانه کابینت، کابینت های گلاس می باشد؛ که مهمترین ویژگی آن سطح براق اش است. این کابینت ها ورق های گلاس و مغز ام دی اف دارند. از آنجایی که این ورق ها جلوه ای شفاف، براق و شیشه ای دارند، توانسته اند در بازار طرفداران زیادی را جذب زیبایی خود کنند. از این رو این سبک پیشرفت زیادی کرده است‌.

روکش های این نوع کابینت مدرن آشپزخانه در انواع مختلفی چون روکش پلی گلاس، روکش هایگلاس و روکش اکریلیک به بازار عرضه می شوند. این مدل از کابینت ها معمولاً ایرانی یا ترک می باشد و قیمت آن ها به کد رنگ و کیفیت شان بستگی دارد. این نوع از کابینت می تواند کابینت مدرن دو رنگ را به وجود آورد. به این صورت که توانایی ترکیب شدن با رنگ های دیگر را دارد. با توجه به جنس روکشی که دارند، آن ها را می توان به آسانی تمیز کرد. کابینت های مدرن گلاس در مقابل خط و خش و رطوبت آسیب پذیر می باشند.

برخی از مردم به علت نام ورق های گلاس فکر می کنند که این ورق ها شیشه ای اند. زیرا لغت گلاس در انگلیسی به معنای شیشه می باشد. اما باید گفت که هیچ ربطی به معنی گلاس (Glass) ندارد. در واقع ورق های گلاس ورق های مشابه به ام دی اف هستند. پوشش لایه بیرونی آن ها متفاوت و از جنس پلکسی گلاس، که نوعی پلاستیک است ، می باشد. در ام دی اف های معمولی نیز جنس پوشش ورق از ملامینه است. ورق های گلاس تنها از یک سمت زیبا و شفاف هستند. زیرا یک طرف آن ها لایه شفاف و زیبا و طرف دیگر لایه معمولی است.

ویژگی کابینت مدرن فوق برجسته (فرامید)

کابینت های فرامید نوع دیگری از کابینت مدرن آشپزخانه می باشند. این کابینت در ضخامت ۱۶ میل با روکش های مختلف کره ای، مغز ام دی اف می باشند. شرکت فرامید شرکتی ایرانی است که کابینت های فوق برجسته را تولید می کند. برای ساخت این مدل کابینت از کابینت کلیف ایتالیا الهام گرفته اند. به همین دلیل است که کابینت مدرن فوق برجسته به این برند ایتالیایی شباهت زیادی دارد. قابلیت طراحی دو رنگ مانند سایر کابینت ها در این سبک از کابینت نیز وجود دارد. به این گونه که در ساخت کابینت از یک رنگ فرامید مات و از رنگ متریال های گلاس براق استفاده کنند. این نوع از کابینت علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه نیز می باشد.

طراحی دو رنگ باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون کابینت آشپزخانه می شود. افرادی که ترکیب دو رنگ و تنوع رنگی را در کابینت ها می پسندند، به این مدل از کابینت ها روی می آورند. این مدل از کابینت مدرن آشپزخانه گره های مصنوعی چوب دارد. به همین دلیل باعث می شود که نمای زیبای طبیعت را با هزینه بسیار کم به خانه شما دهد. فروش این مدل از کابینت در ایران بسیار زیاد است؛ زیرا طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

برای مثال کابینت های مدرن فوق برجسته فرامید را می توان با کابینت های گلاس سفید کار کرد و ترکیب کابینت های گلاس سفید با درب فرامید می تواند جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما دهد. معمولاً بدنه داخلی کابینت های گلاس سفید دارای جنسی از ام دی اف سفید می باشد. جنس این ام دی اف نیز ترک agt است.

کابینت فوق برجسته (فرامید) با داشتن طرح چوب نمایی ویژه به آشپزخانه می دهد.

کابینت آشپزخانه فوق برجسته (فرامید).

ویژگی کابینت مدرن دو رنگ

یکی دیگر از انواع کابینت مدرن آشپزخانه کابینت دو رنگ می باشد. کارشناسان بر این باورند که کابینت های دو رنگ روشی مقرون به صرفه تر نسبت به کابینت های کلاسیک می باشند. این نوع از کابینت تغییر زیادی به دکوراسیون داخلی خانه با مطابقت بر سایر المان های داخلی می دهد. برای مثال تطبیق رنگ کابینت با میز تلویزیون، روکش مبلمان، کاغذ دیواری و یا رنگ آمیزی دیوارها دیزاین خانه شما را بسیار زیبا می کند.

به طور معمول در این مدل از کابینت مدرن آشپزخانه به دلیل انعکاس بهتر نور در محیط آشپزخانه، یکی از رنگ ها کرم استخوانی و یا سفید در نظر گرفته می شود. بهتر است با راهنمایی کارشناسان و مشاوران ما در انتخاب کردن رنگ دوم با توجه به سایر وسایل آشپزخانه مشورت کنید؛ تا بتوانید هارمونی زیبایی به رنگ ها ببخشید.

از کابینت دو رنگ معمولاً برای کابینت های دیواری و زمینی استفاده می شود. به این صورت که کابینت های دیواری دارای رنگ روشن و کابینت های زمینی دارای رنگ تیره تر هستند. اما این موضوع کاملا سلیقه ای است و قانون خاصی برای آن وجود ندارد. شما می توانید این ترکیب رنگ را در هر رنگی که می خواهید انجام دهید‌. حتی می توانید بر روی یک دیوار از آشپزخانه نیز از کابینت های دو رنگ استفاده کنید.

ویژگی کابینت مدرن ملامینه

روکش ملامینه سبک ترین و ظریف ترین روکش ام دی اف در کابینت مدرن آشپزخانه است. ورق ملامینه دارای مغز نئوپان است؛ که آن را با روکش نازکی به نام ملامینه پوشانده اند. این لایه نازک ضد خش و ضد آب می باشد. تنها عیبی که دارد حساس بودن نئوپان در برابر رطوبت است. به همین دلیل بهتر است در کمد دیواری های اتاق خواب، قسمت هایی از آشپزخانه که از سینک دورترند و سایر نقاطی که در معرض آب نیستند، از آن ها استفاده کرد.

این سبک از کابینت مدرن آشپزخانه به کابینت ام دی اف نیز معروف است. با این تفاوت که مغزی آن ها متفاوت است؛ اما ورق های ام دی اف شبیه به ملامینه می باشند. مغزی آن ها از جنس متریالی به نام ام دی اف با فشردگی بالایی است. نوع ام دی افی که در این ورقه ها گذاشته شده است از اولین مواد اولیه کابینت در کل دنیا به حساب می آید.

کابینت مدرن آشپزخانه ملامینه هم به صورت مات و هم صورت براق طراحی می شود. روکش ملامینه مات دارای کیفیتی معمولی است. همچنین لک بر روی آن کمتر دیده می شود‌. روکش ملامینه براق مناسب خانه هایی با متراژ پایین می باشد. ملامینه براق به علت زیبایی و درخشندگی خاصی که دارد، طرفداران بیشتری نیز به خود اختصاص می دهد. بر روی ملامینه کتان ظاهری بافت مانند می باشد؛ که سطح را مات و زبر می کند. ملامینه کتان مقاومت زیادی در مقابل ضربه و خش دارد. همچنین دارای قیمت مناسب، تنوع رنگ و طرح بالایست.

همچنین کابینت های مدرن ملامینه دارای رنگ و طرح های متنوعی هستند. کابینت ام دی اف در کشورمان با کیفیتی مناسب تولید می شود؛ که ارزانترین قیمت در بازار ایران را به خود اختصاص می دهد. در دنیا نیز ورق های ام دی اف نسبت به سایر ورق ها جزو اولین مواد اولیه کابینت به حساب می آیند.

روکش های ملامینه در این سبک از کابینت مدرن آشپزخانه برجستگی‌هایی دارد؛ که قابل لمس هستند. به همین دلیل باعث می شود این مدل ام دی اف نسبت به سایر mdfها بسیار ساده نباشد. این نوع کابینت نیز قابلیت طراحی دو رنگ را دارد. به علت نگه داشتن ظاهر شیک و مدرن کابینت آشپزخانه، در این سبک از کابینت از تاج و زیر چراغ استفاده نمی کنند.

کابینت آشپزخانه ملامینه مدرن

 

مزیت ها و معایب کابینت مدرن آشپزخانه

بهتر است قبل از خرید هر مدل از این سبک کابینت ، ابتدا با مزایا و معایب آن ها آشنا شوید‌. زیرا با دانستن آن ها می توانید انتخابی درست داشته باشید. البته این را هم بدانید که مزایای کابینت مدرن آشپزخانه نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است. در ادامه برخی است مهمترین مزایا و معایب کابینت را خواهیم گفت.

مزایای کابینت مدرن آشپزخانه

  • کابینت آشپزخانه به سبک مدرن بسیار بادوام است و در طولانی مدت نما و جذابیت خود را حفظ می کند. اما به شرط اینکه از متریال مطلوب استفاده شود.
  • در این سبک از کابینت می توان از شکست کابینت دیواری استفاده کرد.
  • این نوع کابینت در مقایسه با کابینت کلاسیک دارای قیمت مقرون به صرفه تری می باشد.
  • کابینت مدرن آشپزخانه دارای رنگ و طرح های بسیار گوناگونی می باشد.

کابینت مدرن فضای آشپزخانه را زیباتر می کند.

کابینت آشپزخانه مدرن در تهران

معایب کابینت مدرن آشپزخانه

  • کابینت مدرن آشپزخانه در برابر رطوبت و حرارت حساس است.
  • در مقابل ضربه به دلیل نازک بودن جنس روکششان حساس می باشند.
  • این سبک از کابینت در مقابل اشیا تیز و برنده آسیب پذیر می باشد.
  • اگر درب های کابینت مدرن آشپزخانه آسیب ببینند، تعویض و تعمیر آن ها امکان پذیر نمی باشد.

طراحی و اجرای کابینت مدرن آشپزخانه

معمولاً طراحی سه بعدی پیش از سفارش و خرید کابینت آشپزخانه انجام می گردد. از آن جایی که مشتریان به دنبال طراح کابینت می باشند و نمی دانند که به سراغ چه کسی روند معمولاً به کابینت سازان مراجعه می کنند .

شما می توانید از صفحه اینستاگرام کابینت بارمان مدل مدنظر خود را بیابید و یا در فضای مجازی و اینترنت طرح مد نظرشان را پیدا کنید و برای ما ارسال فرمایید تا کارشناسان ما نیز در اسرع وقت و به صورت تخصصی متناسب با فضای شما آن را طراحی و پس از تایید شما به مرحله اجرا دربیاورند.

اما سوال پیش می آید که واقعاً اگر می خواهیم مکانی برای طراحی آشپزخانه پیدا کنیم باید به سراغ چه کسی برویم؟

اینکه قبل از سفارش کابینت می توانید مدل و طراحی آن را در آشپزخانه خود ببینید، از مهمترین مزایای طراحی سه بعدی محسوب می شود. طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه در انتخاب مدل و طرح مد نظر شما کمک زیادی می کند. این مدل از طراحی ها دارای اندازه های دقیق واقعی و بسیار طبیعی می باشند. شرکت بارمان با کمک گرفتن از طراحان بسیار ماهر خود در زمینه کابینت مدرن آشپزخانه به شما طراحی سه بعدی و مشاوره رایگان می دهد. به همین دلیل شما می توانید پیش از ثبت سفارش کابینت مدرن آشپزخانه خود ، از مجموعه بارمان با خیال راحت کمک بگیرید؛ تا از دوام و کیفیت کابینت خود مطمئن شوید. این مجموعه در کار خود ظرافت و دقت بسیار زیادی دارد، که در نمونه کارهای ما قابل رویت است.

تیم طراحی بارمان توجه و دقت بسیار بالایی در کار خود دارد. این مجموعه برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما ، استاندارد های لازم را در نظر می گیرد. همچنین با توجه به خواسته و سلیقه شما بهترین طرح ممکن را ارائه می دهد.

در انتخاب طرح کابینت بهتر است از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

کابینت آشپزخانه مدرن در تهران

کانتر و جزیره در کابینت مدرن آشپزخانه

جزیره یا کانتر را می توان به عنوان نقطه عطف آشپزخانه در دکور کابینت دانست. به‌ طورمعمول جزیره در آشپزخانه مدرن دارای ارتفاعی به اندازه ۹۰ سانتی متر است. اما اگر استفاده از آن به عنوان سطح کار باشد، ارتفاع ۷۰ تا ۷۵ سانتیمتر مناسب تر است. در وسط آشپزخانه های بزرگ بیشتر از جزیره استفاده می کنند. به همین دلیل در هر کجای از خانه یا آشپزخانه که می خواهید جزیره آشپزخانه را قرار دهید، باید ابتدا اطمینان پیدا کنید که جزیره به اندازه کافی با کابینت‌ها ،دیوارها و سایر وسایل فاصله دارد. زیرا در صورت نداشتن فاصله باعث سخت شدن رفت و آمد می شود. شما می توانید با توجه به کارایی جزیره طرح مورد نظر خود را با کمک تیم طراحی بارمان اجرا کنید.

صفحه کابینت مدرن آشپزخانه

از بخش های بسیار مهم در دکوراسیون آشپزخانه صفحه کابینت آشپزخانه است. صفحه کابینت در سه دسته بندی کلی صفحه سنگ طبیعی مانند مرمر و گرانیت، صفحه سنگ مصنوعی کورین، کوارتز و صفحه اچ ‌پی‌ ال شرکتی قرار گرفته است. از آن جایی که صفحه های اچ پی ال نسبت به سایر صفحات ارزان ‌تر هستند، در کابینت های مدرن که در کابینت های زمینی بدون ستون اند، مورد استفاده قرار می گیرند. این صفحات در رنگ های متنوع با ضخامت ۳ الی ۵ سانتی‌متر به بازار عرضه می شوند. آن ها سطحی صاف دارند که قابلیت ابزار خوردگی نیز ندارند.

برای کابینت مدرن آشپزخانه، صفحه سنگ مصنوعی کورین نیز مناسب است. این صفحات دارای قابلیت ابزار خوردگی هستند. اما بطور کلی بهتر است از صفحه ابزار خورده برای کابینت استفاده نشود. تولید این صفحات در طرح و رنگ های متنوعی از طریق برندهای داخلی  و خارجی می باشد. صفحه سنگ‌ های طبیعی نیز زیبا و مقاوم هستند اما رنگ و طرح محدودی دارند. این سنگ ها اگر آسیب ببینند نیز قادر به ترمیم و تعمیر نمی باشند.

استفاده از صفحه اچ پی ال در ساخت کابینت

صفحه نمایش HPL در ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

اکسسوری کابینت مدرن

اکسسوری کابینت از تجهیزات کابینت مدرن آشپزخانه می باشد که در صنعت کابینت سازی بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. اکسسوری یعنی لوازم جانبی؛ اما به طور کلی همین لوازم جانبی است که کابینت را به اثری فوق العاده تبدیل می کند.

سوپرمارکت، اکسسوری های ریلی و تاشو، تخته تاشو، کورنر و … انواع اکسسوری کابینت مدرن آشپزخانه می باشند. آنها به داشتن آشپزخانه ای منظم و تمیز کمک می کنند. همچنین باعث می شوند تا به همه نقاط کور کابینت دسترسی داشته باشید؛ تا از تمام فضای موجود استفاده کنید. به همین دلیل است که در خانه های کوچک امروزی استفاده زیادی از این اکسسوری های کابینت مدرن آشپزخانه می شود.

دستگیره کابینت آشپزخانه

شاید به نظرتان انتخاب دستگیره برای کابینت آشپزخانه بسیار ساده باشد. اما در نظر بگیرید که همین نکات کوچک کابینت را شکیل تر می کند. دستگیره ها در سبک مدرن شامل دستگیره سرامیکی، دستگیره مخفی و دستگیره استیل می باشند.

امروزه برخلاف گذشته که معمولاً از دستگیره های استیل کم هزینه استفاده می کردند، از دستگیره های مخفی استفاده می کنند. دستگیره مخفی نمایی بسیار مدرن به کابینت آشپزخانه می دهد. زیرا دارای رنگ های متفاوت با کیفیت بالا است. از دستگیره سرامیکی نیز کمتر در سبک کابینت مدرن استفاده می شود. از آن ها معمولاً در سبک کابینت کلاسیک استفاده می کنند.

در کابینت ها از دستگیره مخفی بیشتر از سایر دستگیره ها استفاده می شود.

کابینت آشپزخانه دستگیره مخفی در تهران

کاور هود کابینت آشپزخانه

کاور هود اهمیت زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه دارد. هود انواع مختلفی مانند هود شومینه ای، هود مخفی زیر کابینتی و هود اوریب دارد. همانطور که دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه یک علم به حساب می آید و مدل ها و طرح های جدید و زیبا تری هر روز وارد بازار می شوند؛ باید نکاتی را که در انتخاب کاور هود مهم است هم در نظر بگیرید تا بتوانید دکوری شیک داشته باشید.

امروزه هود مخفی زیر کابینتی طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهد. زیرا جذابیت کابینت های مدرن به طراحی یکپارچه آن ها می باشد. این مدل از هود نسبت به دو هود دیگر مقرون به صرفه تر است. هود های اوریب و شومینه ای طرفداران مخصوص به خود را به علت داشتن قدرت بیشتر دارند. دقت داشته باشید که انتخاب مدل هود بستگی به نوع طراحی متریال کابینت و محیط آشپزخانه دارد. زیرا باید طرح آن با طراحی آشپزخانه مطابقت داشته باشد.

استفاده از هود شومینه ای

هود شومینه ای در کابینت سازی در تهران

زیبا ترین مدل های کابینت مدرن سفید، سفید قهوه ای و سفید طلایی

رنگ طلایی قادر است در دل رنگ سفید، کابینت مدرن آشپزخانه را بسیار شیک و زیبا کند. استفاده از رنگ طلایی باید به همراه ظرافت هایی خاص باشد. برای مثال در استفاده از رنگ طلایی باید به رنگ دیوارهای اطراف نیز توجه کرد؛ تا ترکیب رنگ آن ها باعث زیبایی محیط شود. در طرح های جهانی از رنگ طلایی بیشتر در یراق آلات، دستگیره های بکار گرفته شده، در دکور و آلمان های ظریف استفاده می شود. زیرا بشر عادت کرده که طلا را به صورت اشیای ظریف مانند دستبند، گردنبند، حلقه و دیگر وسایل طلایی ببیند. اما باز هم استفاده از رنگ طلایی کاملاً سلیقه ‌ای می باشد.

بهتر است در استفاده از رنگ طلایی ظرافت لازم به کار برده شود.

رنگ کابینت ممبران در تهران

از رایج ترین ترکیب رنگ های کابینت مدرن آشپزخانه، ترکیب رنگ سفید قهوه ای می باشد. زیرا انسان از گذشته تا کنون علاقه زیادی به رنگ لوکس چوبی و طرح چوب داشته است. به همین دلیل است که رنگ قهوه ای مخصوصاً طرح های چوبی در بین مردم طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه بر این ها از آن جایی که رنگ سفید سرد و رنگ قهوه ای گرم است، باعث می شود تا رنگ قهوه ای سرمای رنگ سفید را از بین ببرد. همچنین در سرما و گرما تعادل بسیار خوبی به آشپزخانه می دهد. از آن جایی که رنگ قهوه ای کمتر کثیف می شود؛ باعث شده است تا کثیف شدن رنگ سفید نیز کمتر معلوم شود.

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای در کابینت مدرن

کابینت مدرن قهوه ای و سفید

کابینت مدرن سفید خاکستری

در کابینت مدرن آشپزخانه استفاده از رنگ طوسی در کنار رنگ سفید باعث می شود تا پس زمینه های شیک و زیبا در آشپزخانه به وجود آید. رنگ سفید خاکستری باعث بیشتر دیده شدن رنگ های چشمگیر آشپزخانه می شود. به طور کلی کابینت آشپزخانه اگر به رنگ سفید و طوسی باشد، ترکیب رنگی شیک و مدرنی می سازد. اما همان طور که گفتیم رنگ سفید طوسی هر دو از رنگ های خنثی می باشند. به همین دلیل اگر می خواهید در آشپزخانه خود از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید باید در کنارش از رنگ های شاد سرد و یا گرم که مناسب دکوراسیون آشپزخانه هستند نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید از رنگ سفید خاکستری استفاده کنید باید نکات بسیار ظریف و مهم را در نظر بگیرید؛ در غیر این صورت دکوراسیونی دمده و کسل ‌کننده دارید. توجه داشته باشید که اگر رنگ طوسی غالب باشد، آشپزخانه کسل کننده می شود .اما مجموعه بارمان می ‌تواند با در نظر گرفتن نکاتی ریز رنگ طوسی را رنگ غالب آشپزخانه و فضایی لوکس طراحی کند.

برای مثال از وسایل آشپزخانه شفاف استفاده می ‌شود تا به آشپزخانه گرما و هیجان دهد. یکی از نکات دیگر برای استفاده از رنگ طوسی غالب، استفاده از نور های ال ای دی در اندازه و مکانی مناسب می باشد. نورهای ال ای دی طلایی رنگ می ‌توانند به محیط گرما دهند.

کابینت مدرن سفید طوسی

کابینت مدرن خاکستری سفید

قیمت کابینت مدرن آشپزخانه و تمام مواردی که باعث می شوند هنگام خرید ضرر نبینید

شما می توانید قیمت کابینت مدرن آشپزخانه را از طریق کارشناسان بارمان مطلع شوید. تنها کافی است برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره تماس های داخل سایت تماس برقرار کنید.

اما عواملی که بر روی قیمت کابینت آشپزخانه تاثیر دارند آشنا شوید.

ورق انتخاب شده و جنس آن از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت کابینت مدرن آشپزخانه می باشد. برای مثال قیمت کابینت های گلاس به مدل ورق های گلاسی که انتخاب شده اند، بستگی دارد. زیرا ممکن است مشتری ورق هایگلاس ایرانی یا خارجی بخواهد. اما به طور کلی ورق های خارجی گران تر می باشند.

قیمت آخر که به شما گفته می شود به جزئیات اجرایی پروژه بستگی دارد. باید گفت که قیمت نهایی به جنس انتخاب شده توسط شما در بخش دستگیره، جک، یراق آلات، لولا و … اعلام می شود.

اگر می خواهید که قیمت ساخت کابینت مدرن آشپزخانه را بدانید، باید گفت که قیمت آن به عوامل زیادی چون جنس، رنگ، مدل و همچنین سایر موارد بستگی دارد. قیمت ها در بازار نوسانات زیادی دارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که قیمت ساخت کابینت آشپزخانه خود را به طور کامل و دقیق پس از ثبت سفارش از مشاوران و کارشناسان مجموعه بارمان بپرسید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه مدرن

از مهمترین بخش این مقاله راهنمای خرید کابینت مدرن آشپزخانه می باشد. به طور معقول اگر کسی می ‌خواهید خرید کابینت انجام دهد، به این بخش نیز مراجعه می ‌کند. به این دلیل که خریداری که قصد واقعی خرید کابینت مدرن آشپزخانه را دارد، می‌ خواهد محصولی با کیفیت و مطلوب دریافت کند. همانطور که گفتیم پر طرفدارترین مدل های کابینت، کابینت های مدرن می باشند. بهتر است قبل از خرید کابینت آشپزخانه مدرن تمام موارد زیر را نیز در نظر بگیرید.

  • دستگاه برش و پی وی سی
  • نوع و جنس یراق آلات مصرف شده در کابینت مدرن
  • مهمترین و اصلی ترین دلیل بلند شدن نوار پی وی سی از روی کابینت مدرن چسب می باشد.
  • جنس روکش پرس شده بر روی mdfکابینت مدرن
  • بهتر است جنس ام دی اف درب ها از بهترین برندهای موجود در بازار (با استاندارد های جهانی) باشد.

اگر که شما واقعا می خواهید کابینت مدرن آشپزخانه را سفارش دهید، باید توجه داشته باشید هنگامی که به فروشگاه های کابینت رفتید از هرکس قیمتی مختلف با اختلاف چند میلیون تومان دریافت می‌ کنید. اما بدانید که مطابق با قانون اتحادیه کابینت سازان، کابینت ها دارای قیمتی مشخص می باشند. اما گاهی افرادی منفعت طلب با استفاده از آگاهی نداشتن مشتریان، قیمت را بر اساس متراژ کمتر از عرف محاسبه می کنند. اما آن ها در حین حساب کردن متراژ مصرفی کابینت اعداد را طوری قرار می دهند که متراژ بالاتری را در فاکتور بنویسند‌. آن ها با این کار قیمت اولیه را که پایین گفته ‌بودند، جبران می کنند. به همین دلیل توصیه می ‌شود تا از شرکت های معتبر با خیالی آسوده خرید انجام دهید.

علاوه بر این ها نیز می توانید کاری فوق العاده و فاقد عیب نیز داشته باشید. مجموعه تولیدی بارمان با سابقه کاری که در زمینه دکوراسیون داخلی منزل ،آشپزخانه ، دکوراسیون و پارتیشن اداری و فروشگاهی دارد. می تواند مشاوره و طراحی آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین مشتریان عزیز می توانند از نمایشگاه کابینت مدرن آشپزخانه ای بارمان بازدید کنند و با کمک کارشناسان بهترین انتخاب را انجام دهند.

نکات مهم درمورد کابینت مدرن

  • اگر میزان نور طبیعی در آشپزخانه شما کم می باشد، بهتر است از رنگ های روشن در کابینت آشپزخانه استفاده کنید.
  • اگر وسیله ای خیس بود آن را اصلا درون کابینت نگذارید. زیرا باعث می شود تا آن قسمت از کابینت باد کند.
  • اگر دارای آشپزخانه کوچک می باشید، اما وسایل زیادی دارید؛ بهتر است برای این که بتوانید فضای بیشتری داشته باشید از کابینت های کمدی در آشپزخانه خود استفاده کنید.
  • اگر متراژ آشپزخانه شما زیاد است، از کابینت هایی با رنگ تیره استفاده کنید. زیرا رنگ تیره برای کابینت آشپزخانه های u شکل و بزرگ بسیار مناسب و شیک می باشد.
  • از گذاشتن اشیا سنگین وزن بر روی کابینت خودداری کنید.
  • بهترین و مناسب ترین راهکار برای نظافت کابینت مدرن آشپزخانه، استفاده از دستمال پاک کننده نم دار می باشد. به هیچ وجه این کابینت ها را با مواد شوینده و یا آب نشویید.
  • طبق فضایی که کابینت در داخل خود دارد درون آن اشیا بگذارید. زیرا اگر بیش از اندازه درون کابینت را پر کنید، فرم ظاهری آن تغییر می کند.

مجموعه دکوراسیون و کابینت بارمان در تهران واقع در پاسداران با به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، کارشناسان متخصص و زبده ، و همچنین با تکیه بر دانش و سابقه درخشان خود در زمینه

  • طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی و ام دی اف (mdf) مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک
  • طراحی و ساخت انواع کمد دیواری و کمدهای ریلی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون و پارتیشن اداری
  • طراحی و اجرا دکور مغازه و فروشگاهی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون منزل

توانسته نشان افتخار رضایت مشتری را دریافت کند. مجموعه بارمان به عنوان یکی از بهترین کابینت سازی های تهران شناخته شده است که با بهترین متریال به روز و برند ، پروژه های خود را به اثری خارق العاده تبدیل می کند.

درخواست و لطف شما عزیزان موجب شد تا جهت رفاه حال شما ، خدمت رسانی خود را به سراسر کشور و حتی برون مرزی ک=کسترش دهیم. حال شما چه در تهران و چه در شهرستان های کشور سکونت داشته باشید. لایق دریافت بهترین خدمات از شرکت ما خواهید بود، کارهای اجرایی شرکت ما دارای خدمات پس از فروش و حمل بار به صورت اصولی با بسته بندی مناسب می باشد.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره و ثبت سفارش شما عزیزیان می باشند.