سفارش و قیمت کابینت ممبران آشپزخانه در تهران
30
شهریور

همه چیز درباره کابینت ممبران آشپزخانه

کابینت ممبران آشپزخانه دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است. یکی از پرطرفدارترین مدل های کابینت است که در هر نوع دکوراسیونی از خانه ها جای خود را پیدا کرده است. مهم تر از همه این که قیمت آنها با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند بسیار مناسب است. این کابینت ها را با نام وکیوم نیز می شناسند. بدنه آنها از جنس ام دی اف است که روکش پی وی سی دارد. یکی از ویژگی هایی که به این کابینت ها جلوه خاصی بخشیده است، طرح و نقش های برجسته ای است که روی آنها ایجاد می شود. در ادامه همه آنچه درباره این نوع کابینت ها نیاز دارید، از جمله رنگ و قیمت و همچنین مزایا و معایب، مواردی آورده شده است.

ساخت کابینت آشپزخانه ممبران در تهران

کابینت ممبران آشپزخانه چه ویژگی هایی دارد؟

کابینت ممبران آشپزخانه مانند همه کابینت ها با هدف نظم بخشیدن و زیباتر کردن در فضاهای مورد نظر قرار داده می شود. هدف دیگر استفاده از کابینت ها در آشپزخانه استفاده بهینه از فضا، دسترسی راحت تر و همچنین گذاشتن وسایل بیشتر در طبقه ها است. می توان گفت که آشپزخانه بدون کابینت معنایی ندارد. به تناسب تغییراتی که در دکوراسیون داخلی خانه ها ایجاد شده است، کابینت ها نیز دچار تحول شده اند. برای درست کردن کابینت های آشپزخانه این روزها از مواد متنوع و طرح ها و شکل های مختلفی استفاده می شود. ایجاد سبک ممبران در کابینت آشپزخانه برای پاسخگویی به نیازی است که در تنوع این محصولات احساس شده است.

کابینت های ممبران که به آنها وکیوم هم گفته می شود، بهترین انتخاب برای آشپزخانه های بزرگ و دلباز هستند. با توجه به قیمت ساخت کابینت ممبران آشپزخانه از آنها می توان برای لوکس و کلاسیک کردن فضا سود برد. این کابینت ها در فضاهای مدرن و کلاسیک کاربرد دارند. جنس بدنه آنها از ام دی اف با قطر 16 میلی متر است. این کابینت ها دارای اجزای مختلفی هستند و به شکل های ایستاده، جزیره و زمینی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها به عنوان ویترین شیشه ای، ستون و تاج و حتی زیر چراغ هم به کار می روند.

طرح های برجسته ای که بر زیبایی این کابینت ها افزوده اند بیشتر از هنر و معماری ایرانی الهام گرفته شده اند. این طرح ها را با دستگاه سی ان سی روی ورق های ام دی اف به وجود می آورند و بعد ابزار می زنند. در نهایت، پیش از نصب آنها را با روکشی از وینیل و پی وی سی می پوشانند. دلیل ثبات و ماندگاری و البته چسبندگی طرح های روی کابینت ممبران آشپزخانه این است که آنها را با دستگاه های ویژه ایجاد می کنند.

سفارش کابینت آشپزخانه ممبران در تهران

کابینت شرکتی چیست؟

برای شناخت بهترین برند کابینت ممبران آشپزخانه لازم است که اطلاعات بیشتری درباره کابینت های شرکتی به دست آورده شود. کابینت ها دارای اجزای مختلفی هستند و نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون داخلی محیط بازی می کنند. انتخاب نوع و سبک کابینت و برند و شرکت تولیدکننده آن می تواند در بازی کردن این نقش بسیار مؤثر واقع شود.

افراد مختلف و شرکت های زیادی هستند که در زمینه تولید کابینت فعالیت دارند. سر و کار داشتن با یک فرد به جای یک شرکت همیشه کار سخت تری بوده است. ضمن این که همه خریداران در برهه هایی از زندگی خود با بد قولی صنف کابینت سازها دست و پنجه نرم کرده اند. این افراد بعد از چشیدن طعم این تجربه ترجیح می دهند به سراغ شرکت های تولیدکننده بروند. کابینت ممبران آشپزخانه تولید این شرکت ها را کابینت شرکتی می گویند که دارای تنوع در جنس، طرح و رنگ است. برای این که بتوانید یک انتخاب خوب برای آشپزخانه خود داشته باشید، بهتر است از همان ابتدا به سراغ شرکت های حرفه ای بروید و وقت خود را تلف نکنید.

کابینت های شرکتی به دلیل داشتن ویژگی های مثبت و منفی با دیگر کابینت ها دارای وجه تمایز هستند که عبارت اند از:

  • کابینت های شرکتی طراحی معینی دارند. ضمن این که در ابعاد خاصی تولید می شوند.
  • موادی که برای تولید این کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد مشخص و استاندارد است.
  • امکان این که در مدل کابینت تغییر و تحول اساسی ایجاد شود وجود ندارد. خریدار تنها می تواند از میان مدل های موجود در شرکت یک انتخاب داشته باشد.

مزایای خرید از تولیدکنندگان معتبر چیست؟

برای شناخت بهترین برند کابینت ممبران آشپزخانه در قدم اول باید به کیفیت کار توجه شود. همه خریداران پیش از نصب آنها را از نظر کیفیت بررسی خواهند کرد. بسیاری از مشکلات کابینت ها را با نگاه کردن می توان تشخیص داد. در واقع، حتی اگر خریدار حرفه ای هم نباشد می تواند کیفیت خوب یا بد آنها را ببیند. به دلیل محبوبیتی که این کابینت ها در بین همه پیدا کرده اند، افراد زیادی که حتی تولیدکننده این نوع کابینت ها نیستند و تنها کار نصب انجام می دهند هم می توانند فروشنده آنها باشند. اما تفاوت کارهای شرکتی و کار با تولیدکنندگان واقعی این است که این شرکت ها خودشان دستگاه مخصوص برای وکیوم کردن کابینت را دارند و تضمین کننده کیفیت کارشان هستند.

وقتی برای خرید کابینت ممبران آشپزخانه به سراغ تولیدکننده های معتبر بروید، می توانید در زمان ساخت کابینت به کارگاه سر بزنید و در حین کار از موادی که در ساخت آنها استفاده می شود اطمینان حاصل کنید. می توانید برند تولیدکننده چسب و لایه پی وی سی مورد استفاده را از نظر بگذرانید و از کیفیت آنها مطمئن شوید. به طور معمول تولیدکنندگان معتبر کالای خود را با تضمین به بازارعرضه می کنند. ضمن این که این شرکت ها به طور حتم در زمان ایجاد مشکل پاسخگو خواهند بود. آدرس دقیق دارند و می توانید به آنها مراجعه کنید. در صورتی که پیدا کردن افراد بعد از نصب کابینت کار ساده ای نیست و در برخی مواقع در زمان بروز مشکلات جدی ناممکن است.

انواع کابینت ممبران آشپزخانه کدام اند؟

برای ساخت کابینت ممبران آشپزخانه از ابزارهای مختلفی استفاده می شود که همین ویژگی آنها را دارای انواع مختلفی کرده است. در کل، این کابینت ها را می توان در دو نوع زیر تهیه کرد:

  1. کابینت آشپزخانه ممبران مدرن متناسب با طراحی های مدرن امروزی هستند. کابینت های مدرن دارای طرح و نقش ها و منبت کاری های ساده تری هستند. ضمن این که رنگ های استفاده شده در آنها بی پیرایه و بدون ایجاد هیچ گونه سایه ای است. می توان گفت، اینها همان کابینت های کلاسیک هستند که ساده تر شده اند تا باب سلیقه افرادی باشند که ساده پسندند. در این نوع کابینت های مدرن آشپزخانه تا آنجا که امکان داشته باشد از نقش ها و گل های برجسته استفاده نمی شود. ابزارهای دندانه موشی نیز در ستون ها و سرستون های این نوع کابینت جایی ندارند. در واقع، این کابینت ها هر چه ساده تر باشند با انواع دکوراسیون های مدرن امروزی تناسب بیشتری پیدا خواهند کرد.
  2. کابینت ممبران آشپزخانه کلاسیک از نوع مدرن طرفداران بیشتری دارد. بیشترین جذابیت آنها در نقش ها و گل های برجسته و منبت کاری هایی است که در ساخت آنها به کار برده می شوند. تاج، ستون و سرستون ها جایگاه مناسبی برای قرار گرفتن این نقش و نگارها هستند. این مشخصات اصالت و زیبایی خاصی را به این کابینت ها بخشیده اند. پیچیدگی هایی که در کابینت های کلاسیک وجود دارد باب سلیقه کلاسیک پسندها است. حتی ممکن است افرادی باشند که نقش و نگارهای بیشتری را بپسندند و از شلوغی که آنها ایجاد می کنند خوششان بیاید.

 

اهمیت رنگ در کابینت ممبران آشپزخانه

انتخاب رنگ در کابینت ممبران آشپزخانه اصل بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود. با یک رنگ درست می توان محیط آشپزخانه را به جایی شیک و آرام برای اعضای خانواده بدل کرد. تاریخچه این کابینت نشان می دهد که عمر چندانی ندارند و در سال های اخیر به دکوراسیون خانه ها وارد شده است. تنوع رنگ و طرح این کابینت ها بر محبوبیت آنها افزوده است. تنوع رنگ این کابینت ها گاهی خریداران را در انتخاب دچار سردرگمی می کند. شاید سؤال بسیاری از خریداران این کابینت ها این باشد که کدام رنگ می تواند برای آشپزخانه ها آنها بهترین باشد؟ چه رنگی فضا را دلنشین تر می کند؟ و چه رنگی با دکوراسیون خانه آنها تناسب بیشتری دارد؟

انتخاب رنگ کاملاً سلیقه ای است. اما هماهنگی آن با دیگر وسایل آشپزخانه نیز بسیار اهمیت دارد. خیلی از خریداران در زمان تهیه کابینت ممبران آشپزخانه به رنگ کف و کاشی دقت می کنند. درست است که تنوع رنگ این کابینت ها زیاد است، اما خیلی از افراد ریسک نمی کنند از رنگ هایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند انتخاب کنند. اکثر خریداران بیشتر دست روی رنگ هایی می گذارند که نمونه آنها را در جاهای مختلف دیده اند. تصور رنگ هایی که کاربرد کمتری دارد برای افراد ناوارد دشوار است. در میان تنوع رنگ بسیار زیاد این نوع کابینت آشپزخانه، رنگ های گردویی و سفید بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته اند. در ادامه درباره رنگ کابینت ها اطلاعات بیشتری آورده شده است.  

کابینت آشپزخانه ممبران سفید

کابینت ممبران آشپزخانه سفید هواداران زیادی دارد. رنگ سفید در دکوراسیون خانه های ایرانی جایگاه خاصی دارد. کابینت های سفید در دکوراسیون مدرن و کلاسیک جای ویژه ای دارند. یکی از دلایل مهم آن هم انعکاس نور مناسب در رنگ سفید فضای آشپزخانه است. استفاده از رنگ سفید در هر محیطی موجب بزرگ تر شدن فضا می شود. ضمن این که این رنگ آرامش را نیز به فضایی که در آن قرار می گیرد هدیه می دهد. برای تکمیل شدن زیبایی این کابینت ها می توان دستگیره های استیل روی آنها کار گذاشت. برای انتخاب جنس صفحه می توان از سنگ کورین استفاده کرد. رنگ صفحه ها با توجه به سلیقه خریدار می تواند قهوه ای سوخته یا روشن باشد. رنگ قهوه ای تضاد بیشتری با رنگ سفید دارد و شیک تر به نظر می رسد.

 

کابینت آشپزخانه ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران آشپزخانه سفید صدفی هم از رنگ های شیک و پرطرفدار محسوب می شود. این رنگ را می توان برای کابینت پولیشی و های گلاس در نظر گرفت. سفید صدفی همانند سفید ساده فضا را بزرگ تر از قبل جلوه می دهد و ترفندی برای آشپزخانه های کوچک است. هم مدل کلاسیک و هم مدل مدرن را می توان در رنگ سفید صدفی انتخاب کرد. انتخاب سنگ کورین متضاد برای جزیره می تواند فضا را دلچسب تر کند. رنگ صدفی به دلیل لطافتی که به فضا می بخشد بیش از بقیه مورد پسند واقع می شود.

ساخت کابینت ممبران آشپزخانه

کابینت آشپزخانه ممبران گردویی

کابینت ممبران آشپزخانه گردویی یادآور فضاهای کلاسیک است. این رنگ برای مدل کلاسیک این کابینت ها کاربرد زیادی دارد. در صورتی که از افراد حرفه ای برای ساخت این کابینت ها استفاده شود، بی شباهت به کابینت های چوبی نخواهند بود. به دلیل تیره بودن، این رنگ را نمی توان برای آشپزخانه های کوچک و با متراژ کم انتخاب کرد. اما در فضاهای بزرگ جلوه خوبی دارد. این رنگ برای آنها که به طبیعت و چوب علاقه دارند رنگ بسیار دلپذیری است. رنگ قهوه ای در دکوراسیون کلاسیک همیشه در جاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

کابینت آشپزخانه ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران آشپزخانه سفید طلایی را هم می توان در دسته پرطرفدارها قرار داد. استفاده از ستون های طلایی در دکوراسیون خانه بسیار اثرگذار است. هودهای این نوع کابینت ها به صورت مخفی کار گذاشته می شوند و دید ندارند. برای آنها که علاقه ای به دیده شدن هود ندارند گزینه های مناسبی هستند. دکور فضایی برای سوپر ادویه در همسایگی گاز دسترسی را در زمان آشپزی بسیار راحت تر می کند. سنگ کورین ابزار خورده جذابیت این کابینت ها را بیشتر می کند. تاج و زیر چراغ به رنگ سفید طلایی در دکوراسیون کلاسیک بسیار چشمگیر است. سنگ کورین کرم رنگ می تواند در تضاد با این رنگ انتخابی هوشمندانه باشد.

 

کابینت آشپزخانه ممبران کرم طلایی

کابینت ممبران آشپزخانه کرم طلایی هم در بین رنگ های بسیار زیاد جزء محبوب ها است. کابینت های از جنس ام دی اف که روکش ضد آب کرمی رنگ دارند که برای ایجاد فضایی شیک تر می توان رنگ صفحه کورین را تیره انتخاب کرد. سرستون های به رنگ طلایی در کنار این کابینت ها می تواند دکوراسیون ویژه را در محیط به وجود آورد. رنگ سرامیک های بین کابینتی می تواند هم رنگ با کابینت ها در نظر گرفته شود. انتخاب این رنگ برای سنگ کورین هایی که طرح دار هستند بسیار مناسب است. کار گذاشتن دستگیره های گلدار کلاسیک روی این رنگ کابینت جلوه آن را دو چندان می کند.

کابینت آشپزخانه ممبران قهوه ای

کابینت ممبران آشپزخانه قهوه ای مطابق با سلیقه ایرانیان بسیار زیادی است. رنگ قهوه ای همیشه یادآور رنگ چوب و طبیعت است و شاید دلیل انتخاب آن در دکوراسیون خانه ها همین باشد و حس بودن در طبیعت را به ساکنان آن القا می کند. رنگ قهوه ای کابینت در میان رنگ های بسیار متنوع همیشه طرفداران ویژه خود را داشته است. البته که باید به این نکته مهم توجه داشت که این رنگ تیره است و بهتر است برای فضاهای بزرگ انتخاب شود. زیرا استفاده از آن در فضاهای کوچک منجر به کوچک تر به نظر رسیدنشان خواهد شد. تاج و زیر چراغ در کنار ستون ها به این رنگ دکوراسیون کلاسیک را کامل تر می کند. دستگیره های مناسب این رنگ بهتر است از نوع سرامیکی باشند.

 

مزایا و معایب کابینت ممبران آشپزخانه

کابینت ممبران آشپزخانه مانند دیگر کابینت ها دارای مزایا و معایبی هستند. آگاهی از آنها می تواند در زمان انتخاب بسیار کمک کننده باشد. در کل، اما می توان گفت که مزایای آنها از معایبشان بیشتر است. مزایای این کابینت ها عبارت اند از:

  • از مهم ترین مزایای این کابینت ها می توان به تنوع زیاد در طرح و رنگ اشاره کرد.
  • زیبایی و نمای این کابینت ها بسیار خاص و کم نظیر است.
  • قیمت ساخت کابینت ممبران آشپزخانه از کابینت های کلاسیک دیگر ارزان تر است.

معایب این کابینت ها ارتباط زیادی به نحوه ساخت و اجرای آنها دارد. در واقع، سازنده و تولیدکننده معتبر می تواند کابینت هایی با ارزش بیشتری را به خریدار تحویل دهد. رعایت نکردن استانداردها می تواند معایب بیشتری را به همراه داشته باشد. از معایب این کابینت ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاربرد چسب نامرغوب در ساخت این کابینت ها مشکلاتی را برای استفاده کنندگان موجب خواهند شد. چسبی که مرغوب نباشد منجر به جدا شدن وکیوم روکش به مرور زمان از روی کابینت می شود.
  • قرار دادن کابینت ها در مقابل نور مستقیم خورشید می تواند عمر آنها را کوتاه تر کند. زیرا موجب کاهش چسبندگی روکش به درب ها می شود.
  • روکش های نامرغوب با وسایل نوک تیز خراش دار می شوند و از زیبایی آنها کاسته می شود.
  • پیدا کردن روکش های استفاده شده سخت است و اضافه کردن و تعمیر کابینت ها کار ساده ای نیست.
  • اگر ایجاد نقش و نگارها روی کابینت ممبران آشپزخانه حرفه ای صورت نگیرد، می تواند زیبایی فضا را تحت تأثیر قرار دهد.

اهمیت ساخت و تولید کابینت های ممبران آشپزخانه

کابینت ممبران آشپزخانه خاص است و در زیبایی آنها جای تردید وجود ندارد. ولی همه کابینت هایی که با این عنوان به بازار عرضه می شوند از کیفیت لازم برخوردار نیستند. نحوه تولید این کابینت ها و رعایت استانداردها در ساخت آنها بسیار اهمیت دارد و در کیفیت و زیبایی آنها مؤثر است. قدم های اصلی که در ساخت این کابینت ها باید مورد توجه قرار داد در ادامه آورده شده اند.

 

1- طراحی سه بعدی در کابینت ممبران آشپزخانه

زیبایی کابینت ممبران آشپزخانه ارتباط مستقیم با اجرای طراحی سه بعدی روی آنها دارد. بسیاری از سفارش دهندگان این کابینت ها نگران خروجی انتخاب طرحشان هستند. یعنی نمی دانند آیا طرحی که انتخاب کرده اند روی کابینت چقدر به آن شباهت خواهد داشت. طراحی کابینت آشپزخانه خود را به ما بسپارید،تا در نهایت رضایت خاطر شما جلب شود. تنها افراد کاربلد هستند که می توانند جزئیات را به درستی روی کابینت ها پیاده کنند. مجموعه بارمان طراحی را متناسب با سلیقه مشتری پیش خواهند برد و نتیجه کار همان خواهد شد که انتظار آن می رود. نحوه جایگیری کابینت ها و جزیره نیز نباید در زیبایی آنها دست کم گرفته شود. تاج و زیر چراغ ها و همچنین شکل قرار گیری ستون و سرستون ها هم دارای اهمیت است.   

 

2- ابزار زدن درب های کابینت ها و دیگر قسمت ها

کابینت ممبران آشپزخانه با ابزار زدن جلوه بیشتری به محیط می دهند. البته مهم است که این کار به صورت حرفه ای بر روی کابینت ها اعمال شود. درب کابینت ها مهم ترین اعضای آنها به شمار می روند و باید به طور مناسب ابزار زده شوند. دستگاهی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد سی ان سی است. ابزار زدن روی ورق های ام دی اف نیاز به دقت بالا دارد و ظرافت زیادی را طلب می کند.  

3- وکیوم روکش کابینت ها

کار مهمی که روی درب کابینت ممبران آشپزخانه باید صورت گیرد وکیوم و اضافه کردن یک روکش پلاستیکی است. این روکش ها از تنوع رنگ بسیار زیادی برخوردارند. آنها را با استفاده از دستگاه های مخصوص روی درب و سایر قسمت های کابینت وکیوم می کنند. نوع چسبی که برای این کار باید استفاده شود مهم است. استاندارد و مرغوب نبودن چسب می تواند عواقب بدی را به دنبال داشته باشد. کیفیت این روکش ها و چسب به کار رفته در کیفیت نهایی و طول عمر کابینت ها اثر مستقیم دارد.

 

4- اهمیت درب های کابینت ممبران آشپزخانه

کابینت ممبران آشپزخانه باید درب های زیبایی داشته باشد. درب ها تنوع رنگ و مدل بسیار دارند. درب هایی که ظرافت زیادی در ساخت آنها به کار رفته است، بیشتر از بقیه توصیه می شوند. انتخاب درب های نامناسب و بی کیفیت ممکن است در نهایت موجب جدا شدن نقوش از روی آنها شود. این نقش و نگارها باید به خوبی چسبانده شوند تا عمر طولانی تری داشته باشند.

 

5- تاج و زیر چراغ کابینت های ممبران آشپزخانه

کابینت ممبران آشپزخانه دارای اجزای مختلفی است که به کار رفتن هر کدام از آنها در جای خودشان بر زیبایی آن می افزایند. تاج و زیر چراغ از جمله این اجزا هستند که در کابینت های دیواری کاربرد دارند. تنوع این قسمت کابینت ها بیشمار است و هر سلیقه ای را پوشش می دهد. دندانه موشی از بقیه مدل ها طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده است. برای پوشاندن پایه های کابینت های زمینی به طور معمول از پاخور استفاده می شود. این کار نمای آنها را زیباتر می کند. انتخاب ویترین شیشه ای در میان کابینت ها می تواند تحول زیادی در دکوراسیون محیط ایجاد کند. تنوع این ویترین ها نیز بسیار زیاد است و خریداران با هر سلیقه ای می توانند مدلی را که با ذائقه شان خوش می آید پیدا کنند.

 

6- ستون و سرستون کابینت های ممبران آشپزخانه

کابینت ممبران آشپزخانه بدون ستون و سرستون به طور قطع چیزی کم خواهد داشت. هم نقش زیباتر کردن بر عهده دارند و هم کارایی خودشان را پیدا کرده اند. یکی از کاربردهای ستون ها نصب سوپر ادویه آشپزخانه است. با این کار می توان از همه فضاها استفاده مفید کرد.  

طراحی کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت ممبران آشپزخانه، پولیشی یا های گلاس؟

کابینت ممبران آشپزخانه با کابینت پولیشی تفاوت های زیادی دارد. شباهت میان آنها را می توان در به کار بردن ورق های ام دی اف در ساخت بدنه آنها دانست. در تولید کابینت پولیشی از ورق های ام دی اف 25 میلی متری استفاده می شود. ولی در ساخت کابینت های ممبران ورق های ام دی اف 16 میلی متری را به کار می برند. از دیگر تفاوت های آنها می توان به تنوع بسیار زیادی که در کابینت های ممبران وجود دارد اشاره کرد. ضمن این که قیمت کابینت ممبران آشپزخانه از کابینت پولیشی ارزان تر تمام می شود.

کابینت ممبران با های گلاس هم فرق هایی دارد. برای انتخاب کابینت مناسب در درجه اول باید به موقعیت آشپزخانه و اندازه آن توجه شود. در صورتی که ابعاد آشپزخانه کوچک باشد، شاید گزینه های گلاس انتخاب بهتری باشد. این کابینت ها طرح هایی کاملاً مدرن دارند. اما اگر به دنبال ایجاد فضایی کلاسیک هستید، باید به سراغ کابینت ممبران آشپزخانه بروید.

 

نکته های مهم در انتخاب کابینت ممبران آشپزخانه

در زمان خرید و انتخاب کابینت ممبران آشپزخانه باید به نکته های مهمی توجه داشته باشید که به برخی از مهم ترین آنها در ادامه اشاره شده است:

  • از آنجا که کیفیت چسب و روکش به کار رفته در این کابینت ها مهم است، باید در انتخاب خود از میان کابینت های زیادی که در بازار موجود هستند، دقت داشته باشید. مهم ترین عامل بلند شدن روکش از روی کابینت چسبی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.
  • در صورتی که آشپزخانه کوچکی دارید، نباید اصرار به تهیه و خرید کابینت های ممبران داشته باشید. این کابینت ها برای اجرا به فضای زیادی نیاز دارند. اکثر آنها به شکل ال، جزیره یا یو هستند.
  • در گزینش رنگ کابینت ممبران آشپزخانه باید دقت شود. مراحل نصب این کابینت ها بسیار زمانبر است و سفارش دهنده هزینه زیادی را باید صرف این کار کند. به همین دلیل امکان تعویض آنها با رنگ دیگر وجود ندارد. باید رنگ هایی را انتخاب کرد که ملایم تر هستند و با دکوراسیون های مختلف همخوانی دارند.
  • به جنس درب ها نیز باید توجه شود. بهتر است که از میان برندهای معروف جهانی انتخاب شده باشند.
  • نوع دستگاه سی ان سی برای ابزار کاری کابینت ها در ظرافت نهایی آنها اثرگذار است.
  • در زمان خرید به جنس یراق آلات به کار رفته در کابینت ها نباید بی توجه بود.
  • نکته مهم دیگر دستگاه پرس وکیوم است که در کیفیت آن بی تأثیر نیست.

تولید کننده کابینت ممبران آشپزخانه

قیمت ساخت کابینت ممبران آشپزخانه مدرن و کلاسیک

قیمت ساخت کابینت ممبران آشپزخانه در انواع کلاسیک و مدرن بسیار مناسب تر از کابینت های دیگر است. تنوع این کابینت ها زیاد است و دست خریدار برای انتخاب مدل مورد نظر باز است. البته به تنوع قیمت انواع این کابینت ها نیز باید توجه شود. عوامل مختلفی در تعیین قیمت آنها اثرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به نوع چسب، جنس روکش و همچنین اندازه کابینت ها اشاره کرد. البته قیمت کابینت های ایستاده، زمینی و دیواری نیز با هم متفاوت هستند. قیمت جزیره و ویترین شیشه ای کابینت ها با توجه به کارهایی که روی آنها انجام می شود با هم فرق دارد. جنس و ضخامت ام دی اف را نباید در تعیین قیمت نادیده گرفت. هر چه از مواد گران تری از در ساخت کابینت استفاده شود، قیمت نهایی تمام شده آن نیز بالاتر خواهد شد.

شاید آنها که کابینت ممبران آشپزخانه را نمی شناسند در نگاه اول فکر کنند این کابینت ها بسیار گران قیمت اند. اما با مقایسه قیمت ها متوجه خواهند شد که می توانند در میان آنها مدل های با قیمت مناسب را هم پیدا کنند.

– مجموعه دکوراسیون و کابینت بارمان در تهران واقع در پاسداران با به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، کارشناسان متخصص و زبده ، و همچنین با تکیه بر دانش و سابقه درخشان خود در زمینه

  • طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی و ام دی اف (mdf) مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک
  • طراحی و ساخت انواع کمد دیواری و کمدهای ریلی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون و پارتیشن اداری
  • طراحی و اجرا دکور مغازه و فروشگاهی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون منزل

توانسته نشان افتخار رضایت مشتری را دریافت کند. مجموعه بارمان به عنوان یکی از بهترین کابینت سازی های تهران شناخته شده است که با بهترین متریال به روز و برند ، پروژه های خود را به اثری خارق العاده تبدیل می کند.

درخواست و لطف شما عزیزان موجب شد تا جهت رفاه حال شما ، خدمت رسانی خود را به سراسر کشور و حتی برون مرزی ک=کسترش دهیم. حال شما چه در تهران و چه در شهرستان های کشور سکونت داشته باشید. لایق دریافت بهترین خدمات از شرکت ما خواهید بود، کارهای اجرایی شرکت ما دارای خدمات پس از فروش و حمل بار به صورت اصولی با بسته بندی مناسب می باشد.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره و ثبت سفارش شما عزیزیان می باشند.