طراحی کابینت
18
آبان

ترفندهای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه و چیدمان آن چقدر اهمیت دارد؟ آشپزخانه قلب شادی‌بخش خانه است که همه پس از یک روز پرکار  برای آرامش، استراحت، صرف غذا و تجدید انرژی به آن پناه می‌آورند؛ لذا اهمیت چیدمان آن بیش از پیش مشخص می‌شود. شما ساعتهای زیادی را به دلایل بسیاری در آن خواهید گذراند، لذا مطمئن شوید که آن را دوست دارید.

کوچکی یا بزرگی، نورگیری یا عدم نورگیر بودن، رنگ و جنس دیوارهای آشپزخانه، تعداد اشیای داخل آشپزخانه و تعداد اعضای خانواده همه و همه در دکوراسیون آشپزخانه تاثیرگذار است.

دکوراسیون آشپزخانه

مثلا اگر در خانه بچه کوچک دارید لحاظ جنبه‌های ایمنی در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت دارد. یا مثلا کوچک بودن آشپزخانه بر روی نوع طراحی کابینت آشپزخانه تاثیر می‎‌گذارد.

  • از متخصصان و مشاوران اطلاعات بگیرید.
  • آشپزخانه‌های دیگران از اقوام و دوستان را ببینید و بررسی و نظرخواهی کنید.
  • بروشورها و مجلات را بخوانید و الهام بگیرید.
  • سایتهای و شبکه‌های اجتماعی مختلف را بررسی کنید.

ما در این نوشتار چند ترفند چیدمان دکوراسیون آشپزخانه را به همراه تعدادی از تصاویر مدرن و زیبای دکوراسیون آشپزخانه را ارائه می‌کنیم.

  1. اگر آشپزخانه شما هنوز در حال ساخت است و شما از ابتدا می‌خواهید چیدمان آن را طراحی و بسازید، باید توجه داشته باشید که 3 عامل میزان فضا، تعداد وسایل حجیم آشپزخانه و سبک مورد علاقه خود را مشخص کنید. اگر فضای شما کم است، پس باید در مورد رنگ وسایلتان از جمله کابینت آشپزخانه توجه داشته باشید. اگر تعداد وسایل حجیم زیاد است، باید نحوه نورپردازی‌تان طوری باشد که این شلوغی به چشم نیاید و در نهایت اینکه تکلیف خود را در مورد اینکه به سبک چیدمان سنتی یا مدرن علاقه‌مندید، روشن کنید.
  2. دکوراسیون آشپزخانهاگر آشپزخانه شما ساخته شده است و در مرحله چیدمان آن هستید، مهمترین عامل کابینت آشپزخانه شماست. ما در بارمان به عوامل مهمی در دکوراسیون آشپزخانه شما توجه می‌کنیم، نمونه کارهای ما را می‌توانید در قسمت پروژه‌های سایت دنبال کنید؛ لیکن کابینت شما به لحاظ رنگ، مدل، جنس و اندازه در چشم‌نوازی، راحتی و کارایی دکوراسیون آشپزخانه شما بسیار اهمیت دارد.
  3. دکوراسیون آشپزخانههمیشه آگاهی کسب کنید؛ از انواع مدلهای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه آگاه باشید. آیا مدل هلالی و یو (U) شکل را می‌پسندید؟ آیا مدل‌های جدید دکوراسیون آشپزخانه مانند ال (L) را دوست دارید؟ و یا به مدلهای جدیدتری مانند جزیره‌ای فکر می‌کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم در کنار اندیشیدن به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه به کارآیی آن هم توجه داشته باشید. با مدلها و سبکهای بارمان همراه باشید تا به بهترین تصمیم در مورد چیدمان دکوراسیون آشپزخانه خود برسید.

مدل دکوراسیون آشپزخانه جزیره‌ای

دکوراسیون آشپزخانه

مدل دکوراسیون آشپزخانه یو (U) شکل

دکوراسیون آشپزخانه

مدل دکوراسیون آشپزخانه ال (L) شکل

دکوراسیون آشپزخانه