کابینت های گلاس
18
آبان

خانه و آشپزخانه ؛ بازنگری در تزیین و طراحی

خانه و آشپزخانه ؛ بازنگری در تزیین و طراحی

هدف از تزیین و طراحی خانه و آشپزخانه چیست؟ زیبایی، لذت، آرامش و کاربری آسان. اگر هر 4 مورد از این شاخص‌ها با هم جمع شوند، خانه و آشپزخانه شما نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد، محیط برای شما آرامش بخش خواهد بود، لذت خواهید برد و دسترسی به وسایلتان و چیدمان آنها به بهترین نحو در اختیارتان خواهد بود.

خانه و آشپزخانه

آنچه در جملات بالا بیان شد اصول طراحی مدرن و سبک‌های مدرن طراحی و معماری و چیدمان خانه و آشپزخانه به زبان ساده است. استفاده از رنگ‌های متنوع و زننده که باعث خستگی ذهن و چشم می‌شود، طرح‌های شلوغ و پیچیده، ساختارهای بدون کاربری، همه و همه در طراحی مدرن خانه و آشپزخانه جای خود را به رنگ‌های یکدست، آرامش‌بخش و ساده داده ست، طرح‌های شلوغ و پیچیده، جای خود را به طرح‌های ساده و در عین حال مفهومی داده است، و در نهایت اینکه طراحی‌های خانه و آشپزخانه کاربردی شده است و در عین برآوری نیاز، کمترین مکان را اشغال می ‌کند و کمترین مواد را به خود اختصاص می‌دهد.

در این سبک طراحی، نکته مهم انسجام، هماهنگی و یکپارچگی، در عین نشان دادن تمایزهاست. هماهنگی طراحی آشپزخانه، به لحاظ رنگ، نورپردازی، چیدمان باید در کنار ایجاد تمایز فضای آشپزخانه از خانه با مدل‌های طراحی مدرن کابینت، نورپردازی و…از اهمیت به سزایی برخوردار است.

خانه و آشپزخانه

شرکت بارمان با تجربه و سابقه طولانی در طراحی خانه و آشپزخانه آماده ارائه طرح‌های متنوع از مشاوره تا اجرا به مشتریان عزیز می‌باشد. هدف ما طراحی آشپزخانه ای دارای زیبایی، فراهم کننده لذت، آرامش بخش و با کاربری آسان است که جزئی از خانه زیبای شما باشد. تا کنون پروژهای موفقی با مشاوره بارمان و به دست توانای همکاران ما در بارمان طراحی و پیاده سازی شده است که با رضایت مشتریان بسیاری همراه بوده است.