سفارش طراحی و ساخت پارتیشن اداری در تهران
04
آذر

سفارش طراحی و ساخت پارتیشن اداری در تهران

پارتیشن اداری به عنوان ساز و برگ اصلی واحد ها و شرکت های اداری نقش ویژه ای در بهره برداری مطلوب و بهینه از فضای در دسترس ایفا می کند. بی شک زمانی که کارمندان یک اداره در فضایی مجزا و شخصی مشغول به کار هستند، آرامش و تسلط بیشتری را تجربه می کنند.

در نتیجه تفکیک محیط کار توسط پارتیشن های اداری به طور مستقیم بر افزایش کارایی عملکرد افراد تاثیرگذار است. اما آنچه برای یک مدیر حائز اهمیت است سفارش طراحی و ساخت پارتیشن اداری فراخور و سازگار با واحد اداری می باشد که نقشی در توقف فعالیت حوزه های کاری مختلف اداره نداشته باشد.

ساخت پارتیشن اداری در تهران

ساخت پارتیشن های اداری

یک موضوع مهم و بحرانی برای مدیرانی که قصد سفارش ساخت پارتیشن اداری را دارند، تعطیلی یا ایجاد وقفه کاری در امور شرکت است. حقیقت این است که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. خوشبختانه تمامی مراحل ساخت پارتیشن های اداری در کارگاه های مربوطه و مکانی مجزا از محیط کار اداره انجام خواهد شد.

در نتیجه خللی در روند کاری کارمندان ایجاد نمی شود. تنها زمانی که پارتیشن ها آماده برای نصب و اجرا در محیط هستند و به طور معمول بعد از پایان ساعت کاری اداره، توسط مجریان نصب می شوند.

طراحی پارتیشن های اداری

و اما مزایای ساخت این پارتیشن ها …

ساخت پارتیشن اداری از مزایای بسیاری برخوردار است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • بهبود بازده کاری و عملکرد کاری کارمندان
  • فراهم آمدن محیطی آسوده و آرام و بی سروصدا
  • افزایش تسلط و تمرکز کاری کارمندان
  • تعیین اندازه و ابعاد مکانی مناسب با توجه به نیاز هر بخش از اداره
  • تخصصی کردن بخش های مختلف با جلوه سازی ویژه هر بخش
  • پنهان سازی معایب معماری دیوار ها و ستون های داخلی
  • امکان قرار دادن مسیر هایی مختص کابل برق و شبکه درون پارتیشن ها
  • امکان نصب مدل های مختلف درب های ریلی
  • هزینه کم و مقرون به صرفه

 

مزایای ساخت پارتیشن اداری

انواع ساخت پارتیشن اداری در تهران

سبکهای طراحی پارتیشن اداری در تهران این فرصت بی نظیر را در اختیار علاقه مندان قرار داده است تا بتوانند تنوعی چشمگیر را تجربه کنند. از لحاظ جابجایی، پارتیشن های اداری به دو نوع اصلی: متحرک و ثابت دسته بندی می شوند. مدیران با توجه به فضایی که دراختیار دارند پارتیشن های اداری متحرک یا ثابت را انتخاب می کنند.

سفارش ساخت پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن ها با جنس های مختلف ارائه می شوند از جمله آنها:

  • پارتیشن ام دی اف
  • پارتیشن چوبی
  • پارتیشن تک جداره
  • پارتیشن دوجداره
  • پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن پی وی سی
  • پارتیشن آلومینیومی

طراحی و ساخت پارتیشن آلومینیومی

قیمت سفارش ساخت پارتیشن اداری

به طور معمول پارتیشن اداری ام دی اف هزینه کمتری را دربردارد و پارتیشن اداری شیشه ای  که با فریم استیل کار شده باشد دارای هزینه بالاتر و البته در رده کارهای لوکس قرار می گیرد.

پارتیشن اداری چوبی یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که قیمت مناسبی دارد و در بیشتر اداره ها از آن استفاده می شود. توجه کنید که قیمت ساخت پارتیشن اداری با توجه به جنس پارتیشن، ابعاد آن و شبکه برق کار شده در پارتیشن تعیین می شود. در نتیجه کارهای مختلف قیمت هایی متفاوت خواهند داشت.

 

قیمت سفارش ساخت پارتیشن اداری

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

طراحی و ساخت پارتیشن اداری دارای مراحل مختلفی است. مراحل ساخت پارتیشن اداری توسط متخصصین این حرفه انجام می شود. اولین گام جهت شروع ساخت پارتیشن های اداری اقدام برای اندازه گیری محیط اداری و بررسی همه جانبه فضای در دسترس می باشد. تمامی مراحل در ادامه به ترتیب عنوان شده است:

  • اندازه گیری فضای کار و نقشه کشی دقیق
  • بررسی نمودن طرح و مدلی که دیوار ها را از هم جدا می کند
  • طراحی و مدلسازی
  • ساخت و تولید با در نظر گرفتن جنس پارتیشن انتخاب شده
  • نصب پارتیشن اداری در محل

طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری

آیا می دانید مهم ترین مرحله بر عهده نصاب است؟

پارتیشن های اداری به صورت فریم هایی مجزا در کارگاه ها ساخته می شوند. این امر موجب می شود تا میزان کنترل و نظارت در ساخت و مونتاژ پارتیشن ها افزایش یابد. سپس پانل ها بسته بندی شده و جهت نصب و راه اندازی به اداره منتقل می شوند. همیشه پس از ساخت نوبت به نصب کردن صحیح و اصولی می رسد.

یک نصاب حرفه ای پارتیشن ها را با سرعت بالا و با دقت در محل نصب می کند. همچنین در نصب پارتیشن های شیشه ای دو جداره حضور یک نصاب ماهر سبب می شود تا کار بسیار تمیزتر ارائه شود. نصاب پارتیشن در مورد تغییرات احتمالی در رابطه با جابجایی پارتیشن ها و یا نحوه اصلاح پارتیشنی که آسیب دیده نیز کارفرما را راهنمایی می کند.

سفارش ساخت پارتیشن اداری ام دی اف mdf

سوال های متداول در زمینه سفارش طراحی و ساخت پارتیشن اداری در تهران

هزینه اجرا و نصب پارتیشن اداری چقدر است؟

در مورد هزینه اجرا و نصب پارتیشن های اداری نمی توان یک قیمت ثابت را برای تمامی کار ها ارائه داد. چون جنس و ابعاد پارتیشن ها متفاوتند و فضاهای کاری با هم فرق دارند، تنها کارشناسان می توانند با بررسی دقیق تمامی جوانب کار، اطلاعاتی دقیق را در اختیار مشتریان قرار دهند.

محدودیت های نصب پارتیشن های اداری چیست؟

محدودیت نصب پارتیشن اداری به روش نصب آن بستگی دارد. پارتیشن ها را هم می توان از سقف آویزان کرد به شرط آنکه تحملش را داشته باشد و هم می توان روی زمین قرار داد. با توجه به اینکه کارفرما کدام روش نصب را انتخاب می کند ، در مورد محدودیت نصب یک پارتیشن اداری تصمیم گرفته می شود.

سفارش ساخت پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن اچ پی ال چیست؟

پارتیشن اچ پی ال HPL  نمونه ای از انواع پارتیشن هاست که با نام های مختلفی در سطح بازار ارائه می شود. در واقع پارتیشن های اچ پی ال به پارتیشن های ضدآب، پارتیشن های ضد موریانه، انواع آنتی باکتریال پارتیشن ها، پارتیشن هایی که در برابر خش خوردگی و بخار آب و اشتعال مقاوم هستند، گفته می شود.

این نمونه ها تنوع رنگی خوبی دارند و چون هزینه های مناسب و ماندگاری بالایی دارند در استخر ها، مکان هایی که یون های سدیم و کلر زیاد است و مکان های پر رطوبت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی و ساخت پارتیشن اداری ضدآب چوبی HPL

مجموعه دکوراسیون و کابینت سازی بارمان چوب (بارمان وود) در تهران واقع در پاسداران با به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، کارشناسان متخصص و زبده ، و همچنین با تکیه بر دانش و سابقه درخشان خود در زمینه

  • طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی و ام دی اف (mdf) مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک
  • طراحی و ساخت انواع کمد دیواری و کمدهای ریلی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون و پارتیشن اداری
  • طراحی و اجرا دکور مغازه و فروشگاهی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون منزل

توانسته نشان افتخار رضایت مشتری در ساخت انواع کابینت آشپزخانه و کمد و… را دریافت کند. مجموعه بارمان به عنوان یکی از بهترین کابینت سازی های تهران شناخته شده است که با بهترین متریال به روز و برند ، پروژه های انواع کمد دیواری ریلی و لولایی و کابینت آشپزخانه ، دکور و… در تهران و شهرستان خود را به اثری خارق العاده تبدیل می کند.

درخواست و لطف شما عزیزان موجب شد تا جهت رفاه حال شما ، خدمت رسانی خود را به سراسر کشور و حتی برون مرزی گسترش دهیم. حال شما چه در تهران و چه در شهرستان های کشور سکونت داشته باشید. لایق دریافت بهترین خدمات از شرکت ما خواهید بود، کارهای اجرایی شرکت ما دارای خدمات پس از فروش و حمل بار به صورت اصولی با بسته بندی مناسب می باشد.

شما نیز می توانید سفارش طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری یا فروشگاه در تهران  و شهرستان خود را به ما بسپارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره و ثبت سفارش شما عزیزان می باشند.