طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در تهران
26
مهر

طراحی و ساخت انواع کمد و کابینت آشپزخانه در تهران

مجموعه بارمان طراح و مجری تخصصی ساخت انواع کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان ها ، ساخت انواع کمد دیواری مدرن و کلاسیک مطابق با سلیقه شما ، با بهره گیری از جنس های ام دی اف ، هایگلاس و ممبران می باشد.

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع چیدمان و طراحی کابینت و کمدها آشنا سازیم، تا بتوانبد راحت تر مدل مناسبی را برای دکوراسیون منزل و آشپزخانه خود انتخاب نمایید.

کابینت آشپزخانه در تهران

انواع چیدمان کابینت آشپزخانه بر اساس مدل آشپزخانه

برای اجرا و ساخت کابینت های آشپزخانه با توجه به فضای در اختیار و مدل آشپزخانه, چیدمان های استاندارد و مشخصی خواهیم داشت که در ادامه به بررسی انواع مختلف آن می پردازیم.

اجرا و طراحی کابینت آشپزخانه U شکل

طراحی آشپزخانه های U شکل طرفداران و کارایی های زیادی دارند. این مدل  آشپزخانه از سه دیوار تشکیل شده اند که دو دیوار موازی در مقابل یکدیگر هستند و یک دیوار هم به صورت میانی این دو دیوار را به هم متصل می کند. به دلیل اینکه شکل ظاهری آن شبیه به حرف U انگلیسی است به این نام شناخته شده است.

کابینت آشپزخانه U شکل

در مدل آشپزخانه U شکل به دلیل داشتن سه دیوار برای طراحی ، در ساخت و اجرا کابینت آشپزخانه دیگر محدودیت فضا برای مانور و نگهداری ظروف و وسایل آشپزخانه خود نخواهید داشت. همچنین به راحتی می توانید اصل دسترسی مثلثی آشپزخانه را در دکوراسیون آشپزخانه پیاده سازی نمایید. با توجه به این مواردی که گفته شد کارایی و راحتی کار در آشپزخانه برای فردی هم که تضمین خواهد شد.

کابینت آشپزخانه U شکل در تهران

چیدمان کابینت اشپزخانه L شکل

همانطور که پیشتر با نام گذاری مدل آشپزخانه ها آشنا شدین ، آشپزخانه L شکل نیز از دو دیوار متقاطع تشکیل می شود پس در این مدل آشپزخانه شما دو دیوار برای ساخت کابینت دارید. این طراحی با توجه به متراژ دیوارها به صورت مربعی و یا مستطیلی خواهد شد.

توصیه می شود با توجه به علم دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه ، کابینت های هوایی بر روی دیواری که طویل تر است قرار گیرد حتی می تواند مرتفع تر آن را در نظر گرفت تا بر روی دیوار کوچکتر خصوصا دیواری که ممکن است پنجره نیز داشته باشد ، کابینت هوایی قرار ندهید ، که فضای باز تر و با نور بهتری داشته باشید.

کابینت آشپزخانه L شکل

ساخت کابینت آشپزخانه خطی

در آشپزخانه های کوچک تر برای داشتن فضای باز تر بهترین انتخاب برای شما چیدمان دکوراسیون آشپزخانه و کابینت به صورت خطی می باشد در این مدل کابینت ها تنها بر روی یک دیوار طراحی می شوند که فضای کمتری اشغال کنند. گرچه که در این مدل نمیتوان اصل استاندارد دسترسی مثلثی را رعایت نمود اما بهترین گزینه برای خانه های با متراژ حدود متر می باشد.

کابینت آشپزخانه خطی

البته میتوان با توجه به فضا از یک میز برای جداسازی فضای نشیمن و آشپزخانه استفاده کرد.

کابینت آشپزخانه خطی در تهران

طراحی  کابینت آشپزخانه موازی

همانطور که مشخص اsت در این مدل دکوراسیون کابینت آشپزخانه بر روی دو دیوار موازی که روبروی هم قرار دارند، بنا می گرد.عموما فاصله بین دو دیوار خیلی زیاد نیست اما برای جایدهی بهتر وسایل آشچزخانه خود لازم است کابینت ساز دو ردیف کابینت برای دو دیوار شما طراحی نماید، البته به دلیل نزدیک بودن این فضا دسترسی و کار برای فرد مشغول در آشپزخانه راحت است اما اگر افراد بیشتری در آشپزخانه حضور پیداکنند کار کمی سخت خواهد شد.

 

کابینت آشپزخانه موازی

در ساخت این نوع کابینت در صورتی که متراژ پبین دو دیوار خیلی عریض نباشد نمی توان جزیر (آیلند) و یا میز درنظر گرفت.

کابینت آشپزخانه موازی در تهران

 

انواع کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان

کابینت های آشپزخانه شما با توجه به کارایی و  بودجه ای که در نظر دارید میتواند با جنس و متریال و یراق آلات متعددی کار شود، قطعا برای اینکه بخواهید کابینتی با کیفیت و با طول عمر بیشتری را داشته باشید لازم است از متریال بهتری استفاده گردد که متعاقبا تفاوت هزینه هایی خواهد داشت. شما می توانید طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان خود را به کابینت سازان و کابینت کاران مجموعه بارمان  بسپارید تا با بهترین متریال و قیمتی منصفانه طراحی و اجرا درخوری را برای شما داشته باشند. در ادامه به برخی از انواع کابینت ها اشاره خواهد شد.

 

کابینت ممبران آشپزخانه

اگر شما علاقه دارید آشپزخانه ای سلطنتی و لوکس را تجربه کنید می توانید از این مدل کابینت استفاده کنید چرا که کابینت ممبران با بهره گیری از هنر معرق و منبت کاری ایرانی طراحی می گردد. تنوع رنگ و خصوصیات و قابلیت های فوق العاده ای که طراحی کابینت ممبران دارد. آشپزخانه شما را سلطنتی خواهد کرد.

برای ساخت و اجرا کابینت ممبران، کابینت کاران با طراحی کلاسیک ، کلاسیک مدرن  و استفاده از چوب صنعتی MDF با روکش ضد آب PVC بهره می گیرند. جهت پیاده سازی نقش و نگار منبت و معرق روی کابینت ها نیز از ماشین آلات CNC کمک می گیرند.

اگر علاقه مند هستید از کابینت ممبران بیشتر بدانید حتما مطلب همه چیز درباره کابینت ممبران آشپزخانه را مطالعه کنید.

کابینت ممبران در تهران

کابینت هایگلاس آشپزخانه

هایگلاس نوعی کابینت MDF است که روی آن را یک لایه روکش پلکسی گلاس می کشند. پلاکسی گلاس، نیز نوعی پلاستیک است که ظاهری بسیار شفاف و براق دارد به طوری که از شیشه سبک تر اما مقاوم تر است . کابینت هایگلس با رنگ ها و طرح های متنوعی در سرتاسر جهان تولید و نصب می گردد.

کابینت آشپزخانه هایگلاس در تهران

کابینت آشپزخانه ام دی اف

MDF مخفف عبارت Medium-density fibreboard  به معنی تخته فیبر با تراکم متوسط است، این متریال از مشتقات چوب است که در واقع از خرده چوب های چسبیده توسط چسب یا رزین تشکیل می شود. این روند تشکیل چیزی شبیه به الیاف چوبی را می دهد، این الیاف  توسط دستگاه هایی مخصوص فشار و حرارت می بیند و پرس می شود.

ام دی اف در ابعاد مختلفی برش داده می شود و اکثرا در کابینت کاری و کابینت سازی آشپزخانه، ساخت انواع کمد دیواری منزل ، کمد ریلی ، قفسه ، میز کار و میز تحریر ، صندلی و…. به کار رفته می شود.

کابینت آشپزخانه ام دی اف در تهران

ساخت کمد دیواری در تهران و شهرستان و انواع مختلف آن

 

کمد دیواری ها نیز امروزه با متریالو طرح و مدل های مختلفی ساخته و عرضه می شوند که سلایق و فضاهای مختلف را پوشش دهد. انواع کمد دیواری ریلی ، کمد دیواری درب لولایی و آکاردئونی مطابق با سلیقه ی شما با به کارگیری بهترین متریال توسط گروه بارمان که افتخار داشته به عنوان بهترین کابینت سازی در تهران و شهرستانها ارائه خدمات نماید، طراحی و اجرا خواهد شد.

در ادامه به برخی از انواع کمد دیواری ها می پردازیم.

ساخت کمد لباس در تهران

طراحی کمد دیواری ریلی

امروزه با مورد پسند شدن سبک های مدرن ، کمد دیواری ریلی نیز بسیار پر طرفدار شده است ، خصوصا که در متراژهای پایین که فصا برای باز شدن درب کمد نیست با ساخت کمد دیواری درب ریلی می توان بهترین استفاده را از دکوراسیون و فضا برد. از طرفی مقاومت درب کمد دیواری ریلی البته که با توجه به متریال به کار رفته ، از درب کمد دیواری لولایی ،بیشتر است. این نیز دلیل دیگری برای داشتن طرفداران بیشتر نسبت به سایر کمد دیواری ها می باشد.

این مدل کمد را با توجه به سلیقه مشتری با مواد مختلفی همچون شیشه، چوب ام دی اف، های‌گلاس و یا رنگ پولیشی تهیه می‌کنند.

اجرا و نصب کمددیواری ریلی اغلب سریع و آسان است اما هزینه آن نسبت به سایر کمدها کمی بیشتر است.

قابل ذکر است در زمان ساخت کمد دیواری ریلی حتما از یراق آلات با کیفیت استفاده نمایید تا به مرور زمان و استفاده از آن مشکلی در باز و بسته کردن آن برایتانم پیش نیاید.

شما می توانید کمد ریلی را در مکان‌های مختلفی مانند خانه، اداره  و شرکت‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساخت کمد درب ریلی در تهران

ساخت کمد دیواری با درب لولایی

کمد دیواری با درب لولایی یکی از قدیمی‌ترین انواع کمد محسوب می شود . امروزه نیز همچنان ، هم در منازل با سبک کلاسیک و سنتی و هم با سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مزایای کمددیواری لولایی این است که شما می توانید هم زمان دو طرف کمد را باز کنید و مورد استفاده قرار دهید. اما در کمد دیواری ریلی زمانی که یک سمت از آن را باز کنید ، سمت دیگر آن بسته خواهد شد

و دیگر اینکه از لحاظ هزینه نیز ، قیمت کمد با درب لولایی معمولاً از کمد دیواری ریلی بیشتر است و این مورد برای تصمیم گیری شما موثر خواهد بود.

ساخت کمد دیواری درب لولایی در تهران

کمد دیواری با درب آکاردئونی

این مدل کابینت برگرفته از ساز آکاردئون است به همین دلیل با این اسم شناخته می شود اما به  آنها کمدهای درب تاشو یا کرکره ای نیز می گویند زیراکه به جای باز شدن به صورت تاشو می شود. اینگونه درها قابلیت جمع شدن دارند و همین امر موجب می گردد تا جای کمتری را اشغال کنند.

ساخت کمد دیواری درب آکاردئونی در تهران

قطعا مهارت کابینتسازی در تهران و شهرستان ، متریال مصرفی در هنگام سفارش و ساخت کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان اهمیت خواهد داشت. از همین رو لازم است بهترین کابینت سازی در تهران و شهرستان را بشناسید.

مجموعه دکوراسیون و کابینت بارمان در تهران واقع در پاسداران با به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، کارشناسان متخصص و زبده ، و همچنین با تکیه بر دانش و سابقه درخشان خود در زمینه

  • طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی و ام دی اف (mdf) مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک
  • طراحی و ساخت انواع کمد دیواری و کمدهای ریلی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون و پارتیشن اداری
  • طراحی و اجرا دکور مغازه و فروشگاهی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون منزل

توانسته نشان افتخار رضایت مشتری را دریافت کند. مجموعه بارمان به عنوان یکی از بهترین کابینت سازی های تهران شناخته شده است که با بهترین متریال به روز و برند ، پروژه های کمد و کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان خود را به اثری خارق العاده تبدیل می کند.

درخواست و لطف شما عزیزان موجب شد تا جهت رفاه حال شما ، خدمت رسانی خود را به سراسر کشور و حتی برون مرزی ک=کسترش دهیم. حال شما چه در تهران و چه در شهرستان های کشور سکونت داشته باشید. لایق دریافت بهترین خدمات از شرکت ما خواهید بود، کارهای اجرایی شرکت ما دارای خدمات پس از فروش و حمل بار به صورت اصولی با بسته بندی مناسب می باشد.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره و ثبت سفارش شما عزیزان می باشند.