کمد دیواری در بهترین کابینت سازی در تهران پاسداران
29
دی

سفارش طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران

لزوم وجود کمد دیواری در منزل

این روزها شاهد رشد آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ به خصوص تهران هستیم. با این وصف اهمیت طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران بیشتر از پیش احساس می­شود. زیرا با افزایش آپارتمان نشینی متراژ خانه­ها نیز کاهش یافته و نیاز مبرم به وجود مکانی مناسب برای جای­گذاری لباس­ها، رختخواب ها و باقی وسایل است. پیشنهاد می­کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید مناسب­ترین و شیک­ترین کمد دیواری را برای منزل خود سفارش دهید.

طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران

نکات طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران

برای طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران باید چندین نکته را از نظر بگذرانید؛ اول اینکه در نظر داشته باشید که کمد دیواری برای چه مصرفی ساخته می­شود؛ به عنوان مثال نحوه طراحی کمد دیواری رختخواب متفاوت از کمد دیواری لباس است. نکته دوم اینکه برای چه قسمتی از منزل طراحی می­شود. در نهایت نکته مهمی که شاید خیلی­ها از آن غافل باشند این است که کمد دیواری برای منزل مستاجری ساخته می­شود یا منزلی که متعلق به خودتان است.

اگر مستاجر هستید و قصد تهیه کمد دیواری لباس یا رختخواب دارید؛ باید کمد دیواری قابلیت باز شدن و تبدیل به قطعات کوچک و بزرگ را داشته باشد که هنگام جابجا شدن هزینه کمد دیواری دیگری را متحمل نشوید. همچنین باید مقاوم و مستحکم باشد که هنگام جابجایی دچار صدمات جبران ناپذیر نشود.

اما اگر صاحب خانه هستید می­توانید کمد دیواری را سفارش دهید که ثابت، مستحکم و مقاوم باشد که بتوانید سالیان سال از آن استفاده بهینه داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که هیچ وسیله­ای شریک همیشگی ما نیست و با به روز شدن لوازم منزل نیاز به نو شدن کمد دیواری هم امری بدیهی است.

طراحی و ساخت کمد لباس در تهران

 

 

نکات ویژه برای طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران

  • هزینه و قیمت طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران با سایر شهرها متفاوت است. بهتر است که کمد دیواری را از تولید کننده و کارگاه­های معتبر تهیه کنید. در این­ صورت یک کار زیبا و با کیفیت را با هزینه مناسب و البته به موقع تحویل خواهید گرفت.

 

  • همانطور که ذکر شد، در طراحی و ساخت کمد دیواری نیاز است که دقت کنید که کمد دیواری برای چه مکانی ساخته می­شود: کمد دیواری اتاق خواب، اتاق بزرگسال، اتاق کودک، اتاق نوجوان و …
  • علاوه بر نکاتی که پیش­تر ذکر شد، طراحی و ساخت کمد دیواری نیاز به دانستن نکات اضافه­تری هم دارد، زیرا اهمیت به زیبایی ظاهری منازل در این شهر بیشتر به چشم می­خورد.

طراحی و ساخت کمد برای اتاق کودک

 

  • همچنین لازم است توجه کنید که کمد دیواری را برای چه قسمتی از منزل خود طراحی می­کنید، زیرا نیاز است که با دکوراسیون آن قسمت از منزل از لحاظ طرح و رنگ هماهنگی داشته باشد.
  • کمد دیواری­ها در جنس­های متفاوتی ساخته می­شوند؛ کمد دیواری ام دی اف، کمد دیواری پی وی سی و کمد دیواری گلاس نمونه­های زیبا و پرطرفدار کمد دیواری هستند. لازم است هنگام خرید به جنس و استحکام هر کدام از این­ها دقت داشته باشید.

طراحی و ساخت کمد دیواری در منزل

 

  • هنگام ساخت و خرید کمد دیواری به جنس دستگیره­ها و لولاها و باقی یراق­آلات دقت داشته باشید. لازم است علاوه بر زیبایی از استحکام نیز برخوردار باشند.
  • دقت کنید که منزل شما چه سبکی دارد. آیا کمد دیواری برای یک واحد مدرن ساخته می­شود یا یک واحد کلاسیک؟ کمدهای دیواری­های مدرن ساده­تر و مینیمال­تر از انواع کلاسیک آن هستند.

طراحی و ساخت کمد دیواری کلاسیک در تهران

 

  • در طراحی کمد دیواری به مواردی مانند داشتن رگال لباس، طبقاتی با عرض و طول­های مختلف برای مصارف متفاوت و ابعاد کشوها توجه کنید؛ با این نکات دچار آشفتگی در کمد یا کمبود جا نخواهید شد.
  • هنگام سفارش ساخت کمد دیواری به نوع درب آن نیز توجه داشته باشید، زیرا هر کدام از این موارد در ظاهر کمد و قیمت آن تاثیر دارد.

طراحی و ساخت کمد دیواری لولایی

سوالات متداول

  1. آیا طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران با هزینه کم و ارزان ممکن است؟

در پاسخ باید بگوییم بله! طراحی و ساخت کمد دیواری ارزان در تهران ممکن است. مسلما هزینه در نظر افراد مهم­ترین فاکتور در خرید به شمار می­آید. اما باید توجه داشته باشید که برای کم هزینه کردن خرید خود سراغ متریال بی کیفیت نروید. در این صورت عمر کمد شما کوتاه می­شود. برای ارزان شدن طراحی و ساخت کمد دیواری می­توانید به موارد زیر توجه کنید:

به عنوان مثال به جای کمد ممبران از کمد نئوپان یا کمد لترون می­توانید استفاده کنید. همچنین نوع یراق آلات مورد استفاده در دستگیره و لولاها نیز حائز اهمیت است. در هر صورت طراح کمد دیواری ، با هنر خود مناسب­ترین کمد دیواری را با توجه به نیاز و بودجه شما آماده خواهد کرد.

طراحی و ساخت کمد دیواری لترون

 

  1. برای ساخت کمد دیواری ارزان استفاده از نئوپان خوب است؟

به طور کلی برای خرید کمد دیواری ارزان، استفاده از نئوپان یا ام دی اف بهتر از چوب است. ام دی اف به صورت کلی هم استحکام خوبی دارد و هم از ظاهر زیبایی برخوردار است. ولی اگر قصد دارید از نئوپان استفاده کنید بهتر است آن را برای بدنه کمد استفاده کنید. اگر برای درب کمد هم از نئوپان استفاده می­کنید بهتر است نئوپان با روکش ملامینه را انتخاب کنید؛ ولی در نظر داشته باشید که در مقایسه با ام دی اف مقاومت و کیفیت آن کمتر است.

  1. طراحی و ساخت کمد ارزان در تهران
  2. چه زمانی اقدام به ساخت کمد دیواری کنیم؟

بهترین زمان برای ساخت کمد دیواری هنگام بازسازی آپارتمان یا موقع تکمیل واحد مسکونی است. در این صورت از کثیف شدن منزل شما یا خرابی وسایل جلوگیری می­شود. اما در صورتی که مکان کافی برای نگهداری وسایل دارید، می­توانید وسایل اتاق مورد نظر را در یک اتاق دیگر جمع آوری کرده و هر زمان که اراده کردید کمد دیواری اتاق را بسازید.

حال که مدل کمد دیواری خود را انتخاب کردید. لازم است بهترین کابینت سازی در تهران و شهرستان خود،را بیابید چراکه لایق بهترینها هستید. لازم به ذکر است مجموعه بارمان چوب ( بارمان وود ) بنا بر لطف و رضایت مشتریان خود و با بهره گیری از تجربه و متریال های برند، توانسته به عنوان یکی از بهترین کابینتسازان حرفه ای در تهران و شهرستانهای کشور، شناخته شود.

مجموعه طراحی دکوراسیون و ساخت کابینت و کمد barmanwood در تهران واقع در پاسداران خدمت رسانی در زمینه ذیل می نماید.

  • طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی و ام دی اف (mdf) مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک
  • طراحی و ساخت انواع کمد دیواری و کمدهای ریلی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون و پارتیشن اداری
  • طراحی و اجرا دکور مغازه و فروشگاهی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون منزل

شما نیز می توانید طراحی و ساخت انواع کمد و کابینت آشپزخانه در تهران  و شهرستان، برای ویلا ، آپارتمان و یا فروشگاه (مغازه) خود را از ما بخواهید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره و ثبت سفارش شما عزیزان می باشند.