سوپرمارکت کابینت آشپزخانه در بهترین کابینت سازی در تهران پاسداران
23
دی

طراحی و ساخت سوپرمارکت کابینت در تهران

نصب سوپرمارکت کابینت در آشپزخانه چه مزایایی دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید مواد غذایی سردرگم و دچار استرس شده باشید. برخی افراد ترجیح می دهند که کمتر به فروشگاه های مواد غذایی یا سوپرمارکت ها بروند. پیشنهاد می شود افرادی که مسن هستند یا کودکان کوچک دارند و زود خسته می شوند خریدهای خود را به صورت ماهیانه انجام دهند. برای انجام این کار لازم است لیست خریدهای خود را یادداشت کنید؛ همچنین به این فکر کنید که آیا آشپزخانه شما برای این لوازم فضای کافی را دارد یا خیر؟

یکی از مواردی که مقدار و بازه زانی خرید شما را تعیین می­کند آشپزخانه شماست. اگر فضای آشپزخانه کوچک باشد لازم است که روزانه یا هفتگی خرید کنید. در صورتی که فضای کافی داشته باشید می­توانید خریدها را ماهیانه انجام دهید. با طراحی سوپرمارکت کابینت بسیاری از مشکلات آشپزخانه شما از نظر فقدان فضای کافی برطرف می شود. همچنین شما می توانید با نظم­دهی به مواد غذایی، مواد شوینده و ظروف، یک آشپزخانه ایده­آل داشته باشید.

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه سوپرمارکت در تهران

طراحی و اجرای این نوع کابینت­ها چه مزیت هایی دارد؟

شاید از خود بپرسید که کابینت سوپرمارکتی چه فایده­ای دارد؟ استفاده از تمام فضای آشپزخانه مزیت چشمگیر آن است. فضاهایی که باریک یا بدون استفاده هستند یا اینکه دسترسی به آن­ها سخت است، می­توانند با این طراحی مورد استفاده قرار بگیرند. با طراحی خلاقانه این فضاها می توانید از تمام آشپزخانه خود استفاده مطلوب داشته باشید. هنگام نصب کابینت­ها ممکن است فضای بین آن­ها بدون استفاده بماند. این فضاها معمولا عرض کمی دارند. با کمی خلاقیت می توان آن­ها را برای گذاشتن شیشه و بطری طراحی کرد و آن را به یک فضای مفید تبدیل کرد. در نهایت می­توان گفت که این نوع کابینت ها به محیط آشپزخانه سر و سامان می­دهند و آن را از بی­نظمی نجات می دهند.

طراحی و ساخت سوپرمارکت کابینت

 

چه طرح­هایی را برای ساخت سوپرمارکت کابینت می توان به کار برد؟

در حدود یک دهه پیش کابینت­ها به صورت معمولی طراحی می­شدند و به این صورت بودند که صرفا اتاقک­هایی کنار هم چیده شده بودند. اما امروزه ساخت و طراحی کابینت نسبت به گذشته تفاوت­های زیادی دارد. برای تمامی وسایلی که در آشپزخانه استفاده می­شوند، از جمله ظروف و البته مواد غذایی و شوینده بخش های مجزایی در نظر گرفته می­شود. سوپرمارکت کابینت مانند دیگر بخش­های آشپزخانه باید با توجه به نظر مشتری ساخته شود، همچنین اندازه­های آن نیز با توجه به سلیقه افراد و تایید کارشناس در خصوص مناسب بودن فضا طراحی می­شود. اندازه سوپرمارکت کابینت می­تواند عرض 20 سانتی­متر یا بیشتر داشته باشد. طول آن نیز می­تواند متغیر باشد. بستگی دارد بخواهید آن را کجا طراحی کنید. به عنوان مثال کابینت کنار گاز کوتاه  و کابینت کنار یخچال بهتر است بلند باشد.

سفارش ساخت سوپرمارکت کابینت آشپزخانه

از مهم­ترین ویژگی­های کابینت سوپرمارکتی استفاده بهینه از فضاهای دسترس ناپذیر و خالی است. در طراحی کابینت آشپزخانه­هایی با متراژ کم ، می­توان از جاهایی مانند کنج دیوارها و مناطق کم عرض استفاده مطلوب کرد. اما اگر حتی در این آشپزخانه­ها هیچ فضایی برای ایجاد کابینت سوپری وجود نداشته باشد، فضای زیر پله­ها گزینه مناسبی برای این منظور است.

 

طراحی کابینت سوپرمارکت در کابینت سازی تهران

انواع کابینت سوپرمارکت  بر اساس سبد و ریل

طراحی درب سوپرمارکت کابینت باید به گونه­ای باشد که ظاهر درب کابینت­ها به طور یکپارچه جلوه داده شود، اگر کابینت آشپزخانه از جنس چوب باشد بهتر است که درب این نوع کابینت نیز از همان چوب باشد که به لحاظ ظاهری زیبا جلوه داده شود. طراحی درب این کابینت­ها به دو صورت انجام می­گیرد. این دو روش بستگی به آن دارد که سبد داخل کابینت متصل به درب یا جدا از آن باشد. اگر سبد داخلی کابینت به درب متصل باشد، درب به گونه­ای طراحی می­شود که همزمان با کشیدن آن، سبد متصل هم بیرون کشیده شود. اما در صورتی که سبد جدا باشد، ابتدا درب لولایی باز می­شود، سپس سبد بیرون کشیده می­شود. در صورتی که درب سوپرمارکت کابینت از نوع کشویی نباشد، می­توان از آن جهت اجرای سوپرمارکت استفاده کرد و بطری و شیشه های کوچک را بر روی آن گذاشت.

 

مدل سوپرمارکت کابینت در تهران

طراحی سبد کابینت سوپرمارکتی ریلی است. در این حالت سبدها به راحتی بیرون کشیده می­شوند؛ همچنین از قسمت انتهایی آن­ها نیز می­توان استفاده کرد. در صورتی که ریل­ها به سقف یا کف یونیت کابینت متصل باشند، همزمان با درب بیرون می­آیند. اما در صورتی که به کنار یونیت کابینت متصل باشند، ابتدا درب باز می­شود سپس سبد بیرون کشیده می­شود. همچنین بعد از نصب ریل­ها، سبدها بر روی آن­ها متصل شده و محکم می­شوند. ریل­ها به صورت ساچمه­ای هستند تا سبدها به راحتی روی آن­ها رفت و برگشت کنند، عمر طولانی دارند و از ایمنی زیادی برخوردارند.

 

سبد سوپرمارکت کابینت در تهران

 

تعداد طبقات سبدهای سوپرمارکت کابینت به چند مولفه بستگی دارد. اولین مولفه بلندی کابینت است که تعیین کننده تعداد طبقات سبدها است. دومین مولفه کاربرد سبدهای سوپری است. به عنوان مثال اگر لوازمی که در این سبدها قرار می­گیرند شیشه­های بلند باشند، باید ارتفاع سبدها زیاد باشد. همچنین برخی از سبدها قابلیت کاهش یا افزایش ارتفاع را دارند، در این صورت به راحتی می­توانید انواع لوازم کابینت که دارای ارتفاع بلندتری هستند را در آن­ها قرار دهید. همچنین به دلیل اینکه حجم زیادی از مواد شوینده و غذایی داخل این سبدها قرار می­گیرد باید مقاومت بالایی داشته باشند. سبدهای این نوع کابینت معمولا از جنس استیل هستند. این استیل­ها با کروم آبکاری می­شوند به این دلیل ضد زنگ و ضد رطوبت بوده و هیچ وقت دچار پوسیدگی نمی­شوند. کف سبدها از مواد مختلفی مانند چوب، ام دی اف، توری فلزی یا استیل ساخته می­شود.

 

سوپرمارکت کابینت آشپزخانه سیار

 

ابعاد کابینت سوپرمارکت در آشپزخانه

معمولا عمق سبدهای کابینت سوپرمارکت تا 50 سانتی­متر است و عرض آن­ها بین 15 تا 50 سانتی­متر متغیر است. ارتفاع یونیت سوپرمارکت نیز می­تواند از 80 تا 230 سانتی­متر متغیر باشد که به فضا بستگی دارد. این ابعاد با توجه به فضای آشپزخانه و نوع استفاده متغیر است.

انواع کابینت آشپزخانه سوپرمارکت

انواع سبد سوپرمارکت کابینتی

سبد سوپرمارکت کابینت از لحاظ قرارگیری بر روی ریل به انواع مختلفی تقسیم می­شوند؛ در ادامه به این سبدها اشاره می­شود.

سبد با ریل پهلو بیشتر برای کابینت­های زمینی مورد استفاده قرار می­گیرد. در این مدل سبد سوپرمارکت از جهتی که درب کابینت باز می­شود به ریل متصل است. همچنین سقف و کف کابینت به جایی متصل نیست. برای این نوع سبد باید به سمت باز شدن درب کابینت توجه نمایید.

 

سفارش و طراحی سوپرمارکت ریلی کابینت آشپزخانه

سبد با ریل وسط را معمولا برای قسمت­های با عرض کم طراحی می­کنند. در این مدل دو ریل در کناره­های سبد قرار می­گیرند.

 

سفارش و ساخت ریل سوپرمارکت وسط کابینت آشپزخانه

با این حال، در بیشتر آشپزخانه­ها قسمت­هایی وجود دارد که دسترسی به آن­ها سخت است و معمولا بدون استفاده باقی می­مانند. این قسمت­ها معمولا گوشه آشپزخانه هستند و سبد طراحی شده برای آن­ها مجیک کرنر یا سبد سوپرمارکتی کنج نامیده می­شود. با طراحی این نوع سبد در گوشه کابینت، از تمام فضاها به طور مطلوب استفاده می­شود. این سوپرمارکت نیز همانند سوپر ریل پهلو بیشتر برای کابینت­های زمینی مورد استفاده قرار می­گیرد. این نوع سبد با چرخشی مختصر بیرون می­آید و می­توان به تمامی بخش­های کابینت دسترسی پیدا کرد.

سفارش و ساخت سبد کابینت آشپزخانه سوپرمارکت 

 

سوپرمارکت یخچالی در آشپزخانه

سوپرمارکت یخچالی می­تواند حجم زیادی از مواد غذایی را نگه دارد. همچنین با توجه به ابعاد قابل توجهی که این نوع سوپرمارکت دارد، می­توانید هر طبقه را برای مواد خاصی مشخص کنید که در صورت نیاز دسترسی سریع­تر می­شود. از این جهت است که می­توانید آشپزخانه خود را همیشه منظم نگه دارید. طراحی سبدهای سوپرمارکت یخچالی به صورتی است که قابلیت اجرا بر روی درب را نیز دارند. در این حالت سبدهای داخل یونیت با یک اهرم به درب متصل می­شوند. با این طراحی زمانی که درب را باز می­کنید، اهرم یونیت را نیز به جلو هدایت کرده و دسترسی به تمام اقلام آسان می­شود.

سفارش و ساخت سوپرمارکت یخچال آشپزخانه

سوپرمارکت کابینت در آشپزخانه چه جایگاهی دارد؟

هنگام طراحی سوپرمارکت کابینت در آشپزخانه لازم است مواردی را از نظر بگذرانیم. اول اینکه این نوع کابینت را می­توانید در جاهای مختلف آشپزخانه نصب کنید. همچنین به شما این امکان را می­دهد که با نظم­دهی به وسایل آشپزخانه از پراکندگی آن­ها جلوگیری کنید. زمانی که مواد خوراکی در یک محل باشد، به آن­ها راحت­تر دسترسی خواهید داشت؛ همچنین زمان خود را صرف گشتن در کابینت­ها برای ماده مورد نظر نمی­کنید. شما می­توانید انواع مواد غذایی از جمله کنسروها و موادی که در دمای محیط خراب نمی­شوند را در این سبدها قرار دهید.

ساخت سوپرمارکت کابینت در طرح­های بسیار متفاوتی صورت می­گیرد که می­توانید مدل آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. بهتر است این نوع کابینت­ نزدیک یخچال باشد. ارتفاع سبدهای آن نیز با توجه به کاربرد متفاوت می­شود. همچنین می­توانید سبدها را به گونه­ای بچینید که از نظم خاصی پیروی کنند و هر گروه به صورت جداگانه در یک سبد قرار بگیرند.

سفارش و ساخت کابینت سوپرمارکت در آشپزخانه

نگهداری مواد شوینده در کابینت سوپرمارکتی آشپزخانه

برای نگهداری مواد شوینده نیز می­توانید از این نوع کابینت­ها استفاده کنید. اگر مواد شوینده را داخل آشپزخانه نگهداری می­کنید بهتر است که کابینت سوپرمارکتی نزدیک ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی یا سینک ظرفشویی تعبیه شود که دسترسی به مواد آسان­تر باشد. کابینت زیر سینک نیز به دلیل اینکه محل رد شدن لوله­های فاضلاب است و این لوله­ها باعث بلااستفاده شدن آن محل می­شود؛ می­تواند مکان مناسبی برای نگهداری مواد شوینده باشد.

در این نوع کابینت معمولا سبدها با فاصله قرار می­گیرند، زیرا مواد شوینده نسبتا بلند هستند و ارتفاع لازم دارند. همچنین به دلیل سنگین بودن مواد، سبدها باید مقاومت زیادی داشته باشند. به علاوه امکان نشت در این مواد وجود دارد؛ به این خاطر باید جنس سبدها استیل ضد زنگ باشد که شست­ و شوی آن­ها راحت باشد.

مواد شوینده سوپرمارکتی در کابینت آشپزخانه

نگهداری مواد مورد نیاز پخت و پز در سوپرمارکت آشپزخانه

سوپرمارکت کابینت را می­توان برای انواع روغن و ادویه جاتی که در پخت و پز استفاده می کنید، نصب کنید. بهتر است که این نوع کابینت کنار گاز باشد. با این طراحی دسترسی به تمام اقلام غذایی آسان می­شود. این مدل کابینت معمولا با عرض کم و بلندی اجاق گاز طراحی ­شود، زیرا شیشه­های ادویه­جات کوچک هستند و به راحتی تمام آن­ها در آن قسمت جای می­گیرند. ابعاد کابینت ادویه جات معمولا عرضی به اندازه 15 تا 30 سانتی­متر و ارتفاعی حدود 60 سانتی­متر دارد. در این حالت می­توانید ظروف ادویه را به گونه مناسبی چیدمان کنید.

سوپرمارکت با لوازم آشپزخانه

 

نگهداری ظروف در کابینت سوپرمارکتی

برخی از افراد ترجیح می­دهند که برای ظروف آشپزخانه نیز از کابینت سوپرمارکت استفاده کنند. این کابینت نیز بهتر است نزدیک اجاق گاز باشد که دسترسی به مواد آسان­تر باشد. می­توان برای ظروف بزرگ مانند قابلمه­ها و درب آن­ها از سبد سوپرمارکت استفاده کرد. معمولا این سبدها مقاوم هستند و به طور مستقل از کابینت بیرون کشیده می­شوند. همچنین به دلیل اینکه قابلمه­ها سنگین هستند باید سبد و ریل با کیفیت و مستحکم باشند.

سوپرمارکت با وسایل آشپزخانه 

 

نگهداری سیب زمینی و پیاز در کابینت سوپرمارکتی

یکی دیگر از موارد استفاده­ی سوپرمارکت کابینت نگهداری از سیب زمینی و پیاز است. اگر از این نوع کابینت برای نگهداری این مواد استفاده می­کنید بهتر است که کف سبدها به طور پیوسته پوشیده شده باشد؛ زیرا خاک سیب زمینی و پوست پیاز کف کابینت ریخته می­شود و باید مرتبا مشغول نظافت آن قسمت شوید. برای اینکه برداشتن این مواد راحت­تر باشد طوری طراحی می­شوند که مستقلا بیرون کشیده شوند.

سوپرمارکت کابینت آشپزخانه

 

در پایان بهتر است بگوییم؛

آشپزخانه مکانی است که افراد خانواده بخش عمده­ای از روز خود را آنجا می­گذرانند؛ همچنین پخت و پز، غذا خوردن، مکالمات روزمره و تصمیم­های مهم زندگی در آنجا گرفته می­شود. در نتیجه باید در آشپزخانه یک فضای منظم و زیبا داشته باشید که بتوانید بر امور خود تمرکز مناسب داشته باشید. بنابراین برای جلوگیری از آشفته بودن محیط آشپزخانه لازم است که کابینتی کاربردی برای جای­گذاری وسایل آن داشته باشید. در این راستا، سوپرمارکت کابینت در ابعاد متفاوت می­تواند همراه شما باشد. بنابراین با انتخاب آگاهانه می­توانید فضای آشپزخانه خود را به یک محیط جذاب و دل­نشین تبدیل کنید و دیگر شاهد آشفتگی مواد غذایی، مواد شوینده و ظروف نباشید.

بهترین کابینت سازی در تهران و شهرستان

قطعا مهارت کابینتسازی در تهران و شهرستان ، متریال مصرفی در هنگام سفارش و ساخت کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان اهمیت خواهد داشت. از همین رو لازم است بهترین کابینت سازی در تهران و شهرستان را بشناسید.

مجموعه دکوراسیون و کابینت بارمان در تهران واقع در پاسداران با به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، کارشناسان متخصص و زبده ، و همچنین با تکیه بر دانش و سابقه درخشان خود در زمینه

  • طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی و ام دی اف (mdf) مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک
  • طراحی و ساخت انواع کمد دیواری و کمدهای ریلی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون و پارتیشن اداری
  • طراحی و اجرا دکور مغازه و فروشگاهی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون منزل

توانسته نشان افتخار رضایت مشتری را دریافت کند. مجموعه بارمان به عنوان یکی از بهترین کابینت سازی های تهران شناخته شده است که با بهترین متریال به روز و برند ، پروژه های کمد و کابینت آشپزخانه در تهران و شهرستان خود را به اثری خارق العاده تبدیل می کند.

درخواست و لطف شما عزیزان موجب شد تا جهت رفاه حال شما ، خدمت رسانی خود را به سراسر کشور و حتی برون مرزی ک=کسترش دهیم. حال شما چه در تهران و چه در شهرستان های کشور سکونت داشته باشید. لایق دریافت بهترین خدمات از شرکت ما خواهید بود، کارهای اجرایی شرکت ما دارای خدمات پس از فروش و حمل بار به صورت اصولی با بسته بندی مناسب می باشد.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره و ثبت سفارش شما عزیزان می باشند.

[acf field=”title1″]