کابینت مات در بهترین کابینت سازی در تهران پاسداران
15
دی

طراحی و ساخت کابینت مات آشپزخانه در تهران

معرفی کابینت مات آشپزخانه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طول روز چندین بار سطح کابینت­ها را پاک کرده باشید، در پایان روز هم اثر لکه را روی آن­ها ببینید! علت اصلی این اتفاق به سطح کابینت­ها مربوط می­شود؛ کابینت مات و کابینت براق.

این سوال ممکن است برای خیلی­ها مطرح شود که کدام یک بهتر است؟ همچنین کدام یک از کابینت­ها زیباتر است؟ در پاسخ باید بگوییم که هر کدام از این کابینت­ها مزایا و معایبی دارند. در ابتدا بهتر است که با ویژگی و انواع مختلف هر کدام آشنا شویم. در ادامه به انواع مختلف کابینت مات آشپزخانه و تفاوت آن­ها با کابینت براق بپردازیم.

طراحی و سفارش ساخت کابینت آشپزخانه مات در تهران

کابینت ام دی اف مات و ویژگی­های این نوع

کابینت ام دی اف مات، کابینتی است که مورد انتخاب بسیاری از افراد برای آشپزخانه است؛ زیرا در مقایسه با دیگر مدل­های کابینت بهتر با وسایل منزل ست می­شود. همچنین این نوع کابینت تنوع رنگ بالایی دارد و علاوه بر زیبایی ظاهری، بسیار باکیفیت و مقاوم است. همچنین تمیز کردن و نگهداری آن بسیار راحت است و به راحتی با یک دستمال پاک می­شود. به علاوه معمولا جای خط و خش بر روی آن نمی­ماند. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید این نوع کابینت باید در نظر داشت کیفیت ورق­ها است. در حال حاضر ورق­های متنوع و زیادی در بازار موجود است و به نسبت کیفیت­ها، قیمت­های متفاوتی نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با کابینت ام دی اف به مقاله قیمت کابینت ام دی اف مراجعه نمایید.

طراحی و سفارش تولید کابینت آشپزخانه مات ام دی اف در کابینت سازی تهران

کابینت هایگلاس مات آشپزخانه

کابینت­های ام دی افی که با روکش هایگلاس آراسته می­شوند، کابینت هایگلاس نامیده می­شوند. این روکش­ها به کابینت ظاهر زیبایی می­دهد. همچنین همانند پلاستیک بسیار مقاوم هستند. اکثر کابینت­های هایگلاس به صورت براق طراحی می­شوند، ولی امروزه برندهایی هستند که این نوع کابینت را به صورت مات نیز تولید می­کنند. نوع مات این کابینت همانند نوع براق آن زیبایی ظاهری خوبی دارد. همانند انواع دیگر کابینت­ها، کابینت هایگلاس براق نیز به زودی اثر لکه را نشان می­دهد و نوع مات آن تمیز کردن و نگهداری راحت­تری دارد. همچنین کابینت هایگلاس مات بر خلاف نوع براق آن، انعکاس نور ندارد و برای آشپزخانه­های بزرگ مناسب­تر است.

طراحی و سفارش ساخت کابینت شیشه ای آشپزخانه مات در کابینت سازی تهران

معرفی کابینت پلی گلاس مات آشپزخانه

کابینت­ پلی گلاس مات زیبایی منحصر به فردی دارد و فضای آشپزخانه را بسیار لوکس می­کند. رنگ کابینت پلی گلاس بسیار متنوع است؛ به دلیل اینکه هنگام آماده سازی ام دی اف انواع ورق پی گلاس بر روی ام دی اف های خام کشیده می­شود. این کابینت­ها علاوه بر اینکه تنوع رنگ بالایی دارند در دو مدل کابینت­ پلی گلاس مات و کابینت­ پلی گلاس براق هم تولید می­شوند. کابینت پلی گلاس مدل­های دیگری نظیر کابینت فایبرگلاس مات، کابینت گلاس مات و کابینت لمی گلاس مات نیز دارد که تمامی این­ها ویژگی­های مشترکی با یک­دیگر دارند. این کابینت­ها ویژگی­های مثبت زیادی دارند؛ به عنوان مثال مقاوم در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی هستند، ضد قارچ و کپک هستند، در برابر حرارت نیز مقاومت خوبی دارند. ویژگی قابل توجه دیگر ، وزن سبک این کابینت­هاست که برای خیلی افراد مسئله قابل توجهی است.

طراحی و سفارش ساخت کابینت آشپزخانه مات پلی گلاس در کابینت سازی تهران

کابینت وکیوم مات آشپزخانه

کابینت مات با روکش وکیوم ظاهر کلاسیک دارد. به این دلیل بسیار مورد توجه طراحان داخلی و مشتریان قرار گرفته است. این کابینت در رنگ­های سفید مات، طوسی مات و رنگ­های دیگر تولید می­شود. ویژگی قابل توجهی که کابینت وکیوم مات دارد این است که شما می­توانید آزادانه در مورد طراحی مدل کابینت خود تصمیم بگیرید؛ در حالی که کابینت­های ام دی اف و هایگلاس این ویژگی را ندارند. به عنوان مثال می­توانید روی این کابینت طرح منبت یا حکاکی شده اجرا کنید. با این وصف این کابینت می­تواند برای دکوراسیون هر منزلی هماهنگ شود. نکته قابل توجه این است که به علت حساس بودن به ضربه، لازم است به این کابینت­ها توجه زیادی داشته باشید.

طراحی و سفارش ساخت کابینت آشپزخانه وکیوم مات در تهران

کابینت ملامینه مات آشپزخانه

کابینت­های ملامینه از نوع مدرن هستند. این کابینت در دو مدل کابینت ملامینه مات و کابینت ملامینه براق تولید می­شود. روکش ملامینه به لحاظ وزن بسیار سبک است. این نوع روکش در طرح­ها و رنگ­های زیادی تولید می­شود. کابینت ملامینه مات در مقابل نفوذ رطوبت و حرارت بسیار مقاوم است. همچنین ویژگی­های ظاهری زیبایی دارد و به این دلیل بسیار قابل توجه افراد است. همچنین از آنجایی که این نوع کابینت هیچ گونه برجستگی ندارد بیشتر در رنگ­های سفید مات، مشکی مات و رنگ­های دیگر در دسترس است.

Designing and ordering the manufacture of kitchen melamine cabinets in Tehran

کابینت انزو مات آشپزخانه

کابینت انزو مات در دو مدل مدرن و مینیمال طراحی و تولید می­شود. اگر قصد دارید این نوع کابینت مات را خریداری کنید ابتدا باید دکوراسیون منزل خود را در نظر داشته باشید، سپس یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. این نوع کابینت یکی از بهترین مدل­های کابینت موجود در بازار است. نظافت و شستشوی آن بسیار راحت است و از مزایای آن به شمار می­رود. کابینت انزو مات اغلب با رنگ سفید براق و مات در بازار یافت می­شود. از جمله ویژگی­های مثبت آن می­توان به موارد زیر اشاره کرد: روکش مقاوم به ضربه، مقاومت در برابر شوینده­های اسیدی و قوی، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و نور خورشید.

طراحی و سفارش ساخت کابینت آشپزخانه مات انزو در تهران

کابینت ممبران مات آشپزخانه

کابینت ممبران، کابینتی است که به لحاظ زیبایی طرفداران زیادی دارد. در بین رنگ­های تولید شده این نوع کابینت آشپزخانه، سفید مات پرطرفدارترین رنگ است. این نوع کابینت مات علاوه بر تنوع در رنگ­ها، در طرح­های زیادی هم طراحی و تولید می­شود. به گونه­ای که طرح­ها و نقش برجسته­های زیادی روی درب این نوع کابینت وجود دارد که مشتریان می­توانند با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند. از جمله ویژگی­های مثبت این کابینت­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد: دارا بودن زیبایی ظاهری، حجم زیاد و ارتفاع بلند، تنوع در نقش و طرح، مقاومت در مقابل حرارت، ساییدگی و ضربه.

طراحی و سفارش تولید کابینت ممبران مات آشپزخانه در تهران

کدام یک بهتر است؟ کابینت مات یا براق؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید ویژگی­های مثبت و منفی هر کدام از این کابینت­ها را بررسی کنیم و سپس با توجه به مزایا و معایب تصمیم بگیرید که کدام یک از کابینت­ها با شرایط شما و دکوراسیون منزل شما متناسب است.

اندازه آشپزخانه

کابینت­ مات و براق هر دو برای انواع متراژ آشپزخانه مناسب هستند، اما کابینت­های براق برای آشپزخانه­های کوچک به دلیل انعکاس نور مناسب تر هستند، به دلیل اینکه انعکاس نور آشپزخانه را بزرگ­تر نشان می­دهد. اما اگر تمایل دارید از کابینت مات استفاده کنید، کابینت مات با رنگ روشن برای آشپزخانه کوچک بهتر است.

مقدار بودجه مورد نظر

به طور کلی، کابینت­های براق از کابینت­های مات گران­تر هستند؛ درمیان کابینت­های براق کابینت هایگلاس از همه گران تر است. اگر می­خواهید هزینه مناسبی برای کابینت خود داشته باشید بهتر است از کابینت براق استفاده کنید، اما اگر بودجه کمی دارید می­توانید از کابینت مات استفاده کنید.

مقاومت در برابر گرما و رطوبت

به طور معمول کابینت­ها در برابر گرما و رطوبت مقاومت پایینی دارند، اما در صورتی که روکش مات یا براق روی آن­ها کشیده شود مقاوم­تر می­شوند.

نحوه استفاده و نگهداری از کابینت مات و براق

اگر در منزل خود کودک دارید یا اینکه زمان زیادی برای نظافت ندارید، کابینت­ مات گزینه مناسبی است. این کابینت­ها به دلیل اینکه نور را منعکس نمی­کنند، اثر لکه را نشان نمی­دهند و نیاز به پاک کردن مداوم ندارند.

بنابراین برای خرید کابینت لازم است که مطالب فوق را بدانید، سپس آن­ها را طبق شرایط خود بررسی کنید. در نهایت کابینتی که برای منزل شما مناسب­تر است را انتخاب کرده و از جلوه آشپزخانه خود لذت ببرید.

 

قیمت کابینت مات

در مورد نحوه محاسبه قیمت کابینت ام دی اف در مقاله جداگانه توضیح داده ایم. قیمت کابینت مات نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و پارامترهای گوناگونی در قیمت نهاییی کابینت مات نقش دارد که در مقاله مربوطه می توانید به آنها پی ببرید.

 

 

مجموعه دکوراسیون و کابینت بارمان در تهران واقع در پاسداران با به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، کارشناسان متخصص و زبده ، و همچنین با تکیه بر دانش و سابقه درخشان خود در زمینه

  • طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی و ام دی اف (mdf) مدرن و کلاسیک و نئوکلاسیک ، مات و براق
  • طراحی و ساخت انواع کمد دیواری و کمدهای ریلی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون و پارتیشن اداری
  • طراحی و اجرا دکور مغازه و فروشگاهی
  • طراحی و اجرا دکوراسیون منزل

توانسته نشان افتخار رضایت مشتری را دریافت کند. مجموعه بارمان به عنوان یکی از بهترین های طراحی و کابینت سازی در تهران شناخته شده است که با بهترین متریال به روز و برند ، پروژه های خود را به اثری خارق العاده تبدیل می کند.

درخواست و لطف شما عزیزان موجب شد تا جهت رفاه حال شما ، خدمت رسانی خود را به سراسر کشور و حتی برون مرزی گسترش دهیم. حال شما چه در تهران و چه در شهرستان های کشور سکونت داشته باشید. لایق دریافت بهترین خدمات از شرکت کابینت سازی بارمان وود خواهید بود، کارهای اجرایی شرکت ما دارای خدمات پس از فروش و حمل بار به صورت اصولی با بسته بندی مناسب می باشد.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان هستند.